Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 191-200 зі 313.
Знайдені зібрання:
Назва зібрання
№ 191
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024-02Вплив бренд-маркетингу на споживачівГромова, Ольга Євгеніївна; Hromova, Olha
2024-02Сучасні аспекти корпоративного менеджменту транснаціональних компаній, що працюють в УкраїніПриварникова, Ірина Юліївна; Privarnikova, Irina; Голей, Юлія Миколаївна; Holey, Julia
2024-02Порівняльний аналіз інструментарію економічного оцінювання ефективності керівних систем бізнес-процесів підприємстваЧернобай, Ліана Іванівна; Chernobai, Liana; Дума, Олег Ігорович; Duma, Оleh
2024-04Релокація бізнес-структур на західну Україну у контексті збереження конкурентоспроможності підприємствПетриняк, Уляна Ярославівна; Petrynyak, Ulyana; Масник, І. В.; Masnyk, Ihor
2024-04Contemporary cases of digital product assortment management in an INTERNET SHOPKulinich, Tetiana; Кулініч, Тетяна Володимирівна
2024-02Біоенергетика як фактор національної безпеки в умовах воєнного стануСтепаненко, Сергій Віталійович; Stepanenko, Serhii; Локтіонов, Д. О.; Loktionov, Denys
2024-04Digital management of entrepreneurial activitiesHusarevych, Nataliia; Гусаревич, Наталія Володимирівна; Smyrnova, Iryna; Смирнова, Ірина Михайлівна; Papp, Vasyl; Папп, Василь Васильович
2024-02Аналіз науково-практичних підходів попередження неплатоспроможності банківКазіміров, М. А.; Kazimirov, Mykhailo
2024-04Економіко-статистичне моделювання в аналітиці і прогнозуванні бюджету маркетингових комунікацій: методичний аспектБахчиванжи, Людмила Анатоліївна; Bakhchyvanzhy, Liudmila; Євтушок, Ольга Василівна; Yevtushok, Olga; Вітюк, Антоніна Вікторівна; Vityuk, Antonina