Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВінниченко, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorVinnychenko, Olena-
dc.contributor.authorТохтамиш, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorTokhtamysh, Tetiana-
dc.date.accessioned2024-01-24T09:05:30Z-
dc.date.available2024-01-24T09:05:30Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1351-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/188-11-
dc.identifier.citationВінниченко О. В. Маркетингові аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі / О. В. Вінниченко, Т. О. Тохтамиш // Економічний простір. – 2023. – № 188. – С. 67-72uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11841-
dc.description.abstractUK: У статті досліджено маркетингові аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі. Вітчизняний ринок кондитерських виробів є досить конкурентним. Важливою складовою успіху на ринку кондитерських виробів є маркетингові стратегії, такі як реклама, брендування та партнерства з інфлюенсерами, що допомагають привернути увагу споживачів та підвищити обсяг продажів. Конкурентоспроможність підприємства залежить від внутрішнього стану та зовнішньої позиції. На кондитерську галузь впливають політичні, економічні, соціокультурні та технологічні фактори. Раціональне використання ресурсів, фінансового капіталу, матеріально-технічної бази є важливим для забезпечення ефективності та конкурентоспроможності підприємства. Одним з підходів до досягнення конкурентних переваг є створення унікальних продуктів, що задовольняють конкретні потреби клієнтів краще, ніж у конкурентів.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article examines the marketing aspects of ensuring the competitiveness of enterprises in the confectionery industry. The purpose of the article is to analyze the factors affecting the level of competitiveness of enterprises in the confectionery industry and to study marketing tools influencing their activity. The topic of the article is relevant, because even in crisis conditions, the confectionery industry continues to maintain the appropriate level of competitiveness. The object of research in the article is the domestic market of the confectionery industry. The domestic confectionery market is so quite competitive. This is an incentive for innovation, quality and variety, which is in demand among consumers. Marketing strategies such as advertising, branding, and celebrity or influencer partnerships are critical to success in the confectionery market, helping to attract consumer attention and increase sales. The competitiveness of the enterprise depends on its internal state and external position. In modern business conditions, the anti-crisis management system should be aimed at regular monitoring of the situation at the enterprise in order to identify and take into account the impact of negative external and internal factors on it, as well as planning, organizing and implementing anti-crisis measures aimed at ensuring the stable functioning of the enterprise and preventing bankruptcy. The influence of external and internal factors on the competitiveness of the enterprise was studied. The confectionery industry is affected by many factors, which can be divided into four groups: political, economic, socio-cultural and technological. An enterprise can achieve competitive advantages through effective management of its resources and processes. Rational use of human resources, financial capital, material and technical base and other assets is important to ensure the efficiency and competitiveness of the enterprise. One approach to achieving competitive advantage is to create a unique product or service that meets specific customer needs better than competitors.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectenterprise competitivenessuk_UA
dc.subjectadvertising campaignuk_UA
dc.subjectprice policyuk_UA
dc.subjectproduct policyuk_UA
dc.subjectfactorsuk_UA
dc.subjectconfectionery industryuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectфакториuk_UA
dc.subjectкондитерська галузьuk_UA
dc.titleМаркетингові аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузіuk_UA
dc.title.alternativeMarketing aspects of ensuring the competitiveness of confessional enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 188

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vinnychenko.pdf673,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.