Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетренко, Світлана Дмитрівна-
dc.contributor.authorPetrenko, Serhii-
dc.date.accessioned2024-01-25T09:38:25Z-
dc.date.available2024-01-25T09:38:25Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1362-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/188-22-
dc.identifier.citationПетренко С. Д. Роль інформаційних технологій в практиці управління підприємств в сфері туризму / С. Д. Петренко // Економічний простір. – 2023. – № 188. – С. 128-136uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11855-
dc.description.abstractUK: В сучасних умовах господарювання для ефективного управління підприємством у сфері туристичного бізнесу та в цілому в сфері послуг необхідною складовою оптимальної комунікації з цільовою аудиторією постає завдання активного впровадження системи цифрового технологічного супроводу та цифрової трансформації в сегменті туристичного бізнесу. Мета дослідження – розгляд і формулювання на прикладі підприємств сфери туризму сутності та значення ролі інформаційних технологій в практиці їх управління. Використані, зокрема, методи спостереження та порівняння, синтезу та аналізу, статистичні методи, а також графічні прийоми. Узагальнено аргументів щодо значення ролі інформаційних технологій в практиці управління підприємств сфери туризму в умовах кризового стану в економіці України. Систематизовано наукові теоретико-методологічні та аналітичні й прикладні засади щодо сутності та значення інформаційних технологій на різних етапах організації та функціонування туристичного бізнесу в сучасних умовах господарювання з урахування періодів невизначеності та кризового стану в економіці України. Результати дослідження можуть бути корисними для працівників сфери туризму, сфери послуг у цілому; науковців, викладачів, студентів вищих навчальних закладів, які опановують, зокрема, спеціальності «Туризм» і «Готельно-ресторанна справа».uk_UA
dc.description.abstractEN: The relevance of the topic under study lies in the fact that in the current economic environment, for the effective management of an enterprise in the tourism business and in the service sector in general, the task of actively implementing a system of digital technological support and digital transformation in the tourism business segment is a necessary component of optimal communication with the target audience. Thus, for each business entity in the tourism sector, including not only the main players in business programs and projects, but also taking into account a wide range of targeted partnership agreements for the organization and support of the tourism product, it is important to determine the role and importance of information technology in the practice of enterprise management, taking into account the conditions for the development strategy. The purpose of the article is to consider and formulate, on the example of tourism enterprises, the essence and importance of the role of information technology in their management practice. The object of the study is the system-forming factors for determining and formulating the role of information technology in the management practice of tourism enterprises. The subject of the study is a set of theoretical and methodological foundations for defining the essence and formulating the role of information technology in the management practice of tourism enterprises. The methods of observation and comparison, synthesis and analysis, statistical methods, as well as graphical techniques were used in the course of the research. The article summarizes the arguments about the importance of the role of information technology in the management practice of tourism enterprises in the context of the crisis in the Ukrainian economy. The scientific theoretical, methodological, analytical and applied foundations of the essence and importance of information technologies at different stages of organization and functioning of the tourism business in modern economic conditions are systematized, taking into account periods of uncertainty and crisis in the Ukrainian economy. The results of the study can be useful for employees of the tourism sector, the service sector in general; researchers, teachers, students of higher education institutions, who study, in particular, the specialties "Tourism" and "Hotel and Restaurant Business".-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjecttarget audienceuk_UA
dc.subjectbusiness managementuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectdigital infrastructureuk_UA
dc.subjectservice sectoruk_UA
dc.subjecttourism enterprisesuk_UA
dc.subjectpromotion strategyuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.subjectцифрова інфраструктураuk_UA
dc.subjectуправління підприємствомuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectсфера послугuk_UA
dc.subjectстратегія просуванняuk_UA
dc.subjectпідприємства туристичного бізнесуuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.titleРоль інформаційних технологій в практиці управління підприємств в сфері туризмуuk_UA
dc.title.alternativeThe role of information technology in the management practice of enterprises in the field of tourismuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 188

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrenko.pdf427,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.