Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнищенко, Володимир Пилипович-
dc.contributor.authorOnyshchenko, Volodymyr-
dc.contributor.authorУдод, Н. М.-
dc.contributor.authorUdod, N.-
dc.date.accessioned2024-01-29T10:16:56Z-
dc.date.available2024-01-29T10:16:56Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifierhttp://prostir.pdaba.dp.ua/archive/116/5.pdf-
dc.identifier.citationОнищенко В. П. Глобалізація споживання як чинник транснаціоналізації роздрібної торгівлі / В. П. Онищенко, Н. М. Удод // Економічний простір. - 2016. - № 116. - С. 28-41uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11885-
dc.description.abstractUK: В статті проаналізовано вплив глобалізації споживання на транснаціоналізацію роздрібної торгівлі. Визначено, що міжнародний ритейл є провідником глобальної парадигми споживання населення і спричиняє суттєві зрушення не тільки у структурі споживання населення тієї чи іншої країни, але й вносить істотні корективи у структуру національного виробництва, рівень та якість життя людей. Зазначено, що завдяки діяльності транснаціональних торговельних компаній відбувається перенесення культури споживання, досвіду, знань, сучасних форм та технологій здійснення торговельної діяльності з однієї країни світу в іншу, активізується міжнародний рух торговельного капіталу, відбувається переплетення зовнішньої торгівлі країни з її внутрішньою. Відзначені також можливі негативні наслідки впливу їх діяльності на економіки приймаючих країн, а саме: витіснення вітчизняних торговельних компаній; имонополізація чи суттєве укрупнення роздрібного ринку; збільшення імпорту; вивіз прибутку за межі національних кордонів приймаючої країни; нав’язування зарубіжної культури ведення бізнесу, обслуговування, споживання. Як висновок, визначено, що транснаціональні торговельні компанії під впливом процесів глобалізації споживання перетворились на локомотиви розвитку торговельного сектору приймаючих країн.uk_UA
dc.description.abstractEN: The impact of consumption globalization on transnationalization of retailers has been analyzed. It was proved that an international retail is the leader global paradigm of consumption and is causing the significant changes not only in the structure of the consumption patterns of the population of a country, but also makes significant adjustments in the structure of national production as well as in the level and quality of life. The author emphasises that due to the activities of transnational trading companies such the processes have ocured: the transfer of consumer culture, experience, knowledge and modern forms of technology and implementation of trade from one country to another, activation the international movement of commercial capital, intertwining of foreign trade of the country with her inside one. The possible negative effects of their activities on the economies of host countries have also been defined. Among them are following: displacement of domestic trading companies; monopolization or significant consolidation of the retail market; imports increasing; export of proffits beyond the national borders of the host country; imposing of foreign culture of business, services and consumption. In conclusion, it was determined that the multinational trading companies under the influence of globalization on consumption have been turned to the locomotives of the trade sector development in the host countries.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectтранснаціональні торговельні компаніїuk_UA
dc.subjectміжнародний ритейлuk_UA
dc.subjectтранснаціоналізаціяuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectглобалізація споживанняuk_UA
dc.subjectinternational retailuk_UA
dc.subjecttransnational trading companiesuk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.subjectglobalization of consumptionuk_UA
dc.subjecttransnationalizationuk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.titleГлобалізація споживання як чинник транснаціоналізації роздрібної торгівліuk_UA
dc.title.alternativeGlobalization of consumption as a factor transnationalization retailuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 116

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Onishchenko.pdf401,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.