Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11898
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРубіш, Іван Іванович-
dc.contributor.authorRubish, Ivan-
dc.date.accessioned2024-01-30T07:35:10Z-
dc.date.available2024-01-30T07:35:10Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifierhttp://prostir.pdaba.dp.ua/archive/116/16.pdf-
dc.identifier.citationРубіш І. І. Взаємодія чинників державного стимулювання інвестиційної діяльності / І. І. Рубіш // Економічний простір. - 2016. - № 116. - С. 165-177uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11898-
dc.description.abstractUK: У статті проаналізовані теоретичні аспекти взаємодії внутрішніх та зовнішніх чинників під час державного стимулювання інвестиційної діяльності та здійснені відповідні емпіричні тестування, що дозволило сформувати конкретні висновки щодо особливостей сучасних інвестиційних тенденцій в Україні. Зокрема, у статті йдеться за такі важливі макроекономічні фактори як реальний обмінний курс національної грошової одиниці, рівень інфляції та облікова процентна ставка (ставка рефінансування). Окреслені фактори у разі їх правильного маніпулювання, а не зловживання у протекціоністських цілях, повинні сприяти активізації інвестиційних процесів у перехідній економіці, прикладом якого виступають деякі досліджені країни Центрально-Східної Європи. В контексті регулювання обмінного курсу грошової одиниці було відзначено, що в залежності від різних заходів макроекономічного регулювання, ефекти від політики можуть бути абсолютно протилежними: від досягнення ефекту Балаша-Самуельсона до наслідків «голландської хвороби». Були висунуті певні упередження щодо запровадження режиму інфляційного таргетування, оскільки в залежності від стану економіки кореляція між потенційними ефектами та ризиками застосування інфляційного таргетування є високими. Важливим зауваженням у статті є прозора та адекватна політика центрального банку щодо встановлення та регулювання облікової процентної ставки насамперед в контексті пожвавлення внутрішнього ринку.uk_UA
dc.description.abstractEN: The main objective of this article is to analyze theoretical aspects of interaction between internal and external factors of public investment stimulation accompanied with appropriate empirical tests to form conclusions and recommendations for modern investment trends in Ukraine. In particular, the article focuses on important macroeconomic factors such as the real exchange rate of the national currency, inflation and the discount interest rate (refinancing rate). Correct and timely manipulation with the outlined macroeconomic factors (instead of abuse of protectionist measures) should promote investment processes in transition economies, some examples of which are explored in the article (Central and Eastern European countries). For instance, regulation of currency exchange rate, depending on various measures of macroeconomic regulation, would lead to totally opposite effects – from "Balassa-Samuelson Effect" to the consequences of "Dutch Disease". Some doubt has been cast upon the introduction of inflation targeting through high correlation between risks and potential effects of the inflation targeting application, which depends on different preconditions. An important observation of the article is about an adequate and transparent policy of the Central Bank for the establishment and regulation of the refinancing rate primarily through the recovery of the domestic market.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectінвестиційна діяльністьuk_UA
dc.subjectобмінний курсuk_UA
dc.subjectоблікова процентна ставкаuk_UA
dc.subjectбанківська системаuk_UA
dc.subjectінфляційне таргетуванняuk_UA
dc.subjectbanking systemuk_UA
dc.subjectinflation targetinguk_UA
dc.subjectdiscount rateuk_UA
dc.subjectinvestmentuk_UA
dc.subjectexchange rateuk_UA
dc.titleВзаємодія чинників державного стимулювання інвестиційної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeInteraction between factors of state investment promotionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 116

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rubish.pdf410,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.