Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКофанов, Олексій Євгенович-
dc.contributor.authorKofanov, Oleksii-
dc.contributor.authorЗозульов, Олександр Вікторович-
dc.contributor.authorZozulov, Oleksandr-
dc.date.accessioned2024-01-31T09:21:09Z-
dc.date.available2024-01-31T09:21:09Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifierhttp://prostir.pdaba.dp.ua/archive/115/20.pdf-
dc.identifier.citationКофанов О. Є. Науково-методичні засади розроблення маркетингової стратегії стартап-проектів на промисловому ринку / О. Є. Кофанов, О. В. Зозульов // Економічний простір. - 2016. - № 115. - С. 202-211uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11926-
dc.description.abstractUK: Сьогодні в Україні спостерігається поступовий розвиток засобів та інструментів, що сприяють інноваційній підприємницькій діяльності. Про це свідчить поява стартап інкубаторів, акселераторів, шкіл, а також технопарків та різноманітних стартап платформ. Всі вони потребують маркетингового забезпечення. Таким чином, мета даного дослідження полягає в уточненні теоретичного підґрунтя маркетингу стартап-проектів та формуванні структурно-логічної схеми реалізації стартапів на промисловому ринку. В результаті дослідження встановлено, що фахівці та вчені пропонують різні підходи до розроблення стартап-проектів. Окрім того, більшість існуючих підходів не враховує особливостей промислового ринку. Під час проведення досліджень було уточнено, що теоретичне підґрунтя маркетингу стартап-проектів на промисловому ринку забезпечується поєднанням таких ключових елементів: промислового маркетингу, маркетингу малих підприємств та маркетингу високоризикових проектів (маркетингу венчурної індустрії). Авторами було сформовано структурно-логічну схему реалізації стартап-проектів на промисловому ринку, яка складається з таких основних етапів: генерація ідеї, маркетинговий аналіз стартап-проекту, планування стартап-проекту, фінансовоекономічний аналіз та оцінка ризиків, комерціалізація стартап-проекту, організація стартап-проекту та аналіз ефективності його реалізації, заходи з масштабування бізнесу. Визначено, що в межах усього процесу розроблення стартап-проекту можливе повернення до попереднього етапу чи підетапу з метою його удосконалення.uk_UA
dc.description.abstractEN: A gradual development of various tools that promote innovative entrepreneurship can be seen in Ukraine today. Startup incubators, accelerators, schools and various startup platforms appear in Ukraine and all of them need marketing instruments. Thus, the purpose of this research is to specify the theoretical foundations of the startup marketing and to form the scheme of the startup development in the industrial market. It was found that experts and scientists offer various approaches to the startup development process. In addition, most of the existing approaches do not take into account peculiarities of the industrial market. During the research, it was determined that theoretical foundations of the startup marketing in the industrial market are represented by the combination of the industrial marketing, small business marketing, and marketing of the high-risk projects (venture industry marketing). The scheme of the startup development in the industrial market was formed. It includes the following key steps: idea generation, marketing analysis of the startup, planning of the startup, financial and economic analysis and risk assessment, commercialization of the startup, organization of the startup and analysis of the effectiveness of its development, measures for the scaling of the business. It was determined that during the entire startup development process it is possible to return to the previous steps for their improvement.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectстартапuk_UA
dc.subjectпромисловий маркетингuk_UA
dc.subjectтехнологічний аудитuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectвенчурна індустріяuk_UA
dc.subjectмінімально життєздатний продуктuk_UA
dc.subjectMVPuk_UA
dc.subjectindustrial marketinguk_UA
dc.subjectminimum viable productuk_UA
dc.subjecttechnological audituk_UA
dc.subjectstartupuk_UA
dc.subjectventure industryuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectstart-upuk_UA
dc.titleНауково-методичні засади розроблення маркетингової стратегії стартап-проектів на промисловому ринкуuk_UA
dc.title.alternativeScientific and methodological principles of the marketing strategy development of startups in the industrial marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 115

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kofanov.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.