Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1197
Назва: Організаційне забезпечення процесу управління репутаційним ризиком банків
Інші назви: Организационное обеспечение процесса управления репутацийным риском банков
Organizational support of management reputational risk banks
Автори: Христін, Артем Іванович
Христин, Артем Иванович
Khrystin, Artem
Ключові слова: банк
репутаційний ризик
ділова репутація
управління
організаційне забезпечення
інформаційна система
репутационный риск
деловая репутация
управление
информационная система
организационное обеспечение
bank
reputational risk
business reputation
management
organizational support
information system
Дата публікації: лис-2016
Бібліографічний опис: Христін А. І. Організаційне забезпечення процесу управління репутаційним ризиком банків / А. І. Христін // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 4. – С. 366-370.
Короткий огляд (реферат): UK: Статтю присвячено проблемам організації ефективного управління репутаційним ризиком сучасного банку. Обґрунтовано необхідність формування організаційно-інформаційного забезпечення процесів управління репутаційним ризиком. Поглиблено підходи до визначення завдань відділу маркетингу в управлінні репутаційними ризиками; запропоновано формування інформаційно-аналітичної бази даних для систематизації необхідної інформації щодо ділової репутації банку та методів її захисту.
RU: Статья посвящена проблемам организации эффективного управления репутационным риском современного банка. Обоснована необходимость формирования организационно-информационного обеспечения процессов управления репутационным риском. Углублены подходы к определению задач отдела маркетинга в управлении репутационными рисками; предложено формирование информационно-аналитической базы данных для систематизации необходимой информации по деловой репутации банка и методов ее защиты.
EN: Article deals with the problems of effective management of reputational risks of modern bank. The necessity of formation of organizational and information support management processes reputational risks. Profound approach to define the tasks of the marketing department to manage reputational risks; proposed the formation of informationanalytical database for organizing the necessary information about the business reputation of the bank and the methods of protection.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1197
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/74.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khrystin.pdf304,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.