Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХристін, Артем Іванович-
dc.contributor.authorХристин, Артем Иванович-
dc.contributor.authorKhrystin, Artem-
dc.date.accessioned2019-07-28T10:33:57Z-
dc.date.available2019-07-28T10:33:57Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/74.pdf-
dc.identifier.citationХристін А. І. Організаційне забезпечення процесу управління репутаційним ризиком банків / А. І. Христін // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 4. – С. 366-370.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1197-
dc.description.abstractUK: Статтю присвячено проблемам організації ефективного управління репутаційним ризиком сучасного банку. Обґрунтовано необхідність формування організаційно-інформаційного забезпечення процесів управління репутаційним ризиком. Поглиблено підходи до визначення завдань відділу маркетингу в управлінні репутаційними ризиками; запропоновано формування інформаційно-аналітичної бази даних для систематизації необхідної інформації щодо ділової репутації банку та методів її захисту.en_US
dc.description.abstractRU: Статья посвящена проблемам организации эффективного управления репутационным риском современного банка. Обоснована необходимость формирования организационно-информационного обеспечения процессов управления репутационным риском. Углублены подходы к определению задач отдела маркетинга в управлении репутационными рисками; предложено формирование информационно-аналитической базы данных для систематизации необходимой информации по деловой репутации банка и методов ее защиты.-
dc.description.abstractEN: Article deals with the problems of effective management of reputational risks of modern bank. The necessity of formation of organizational and information support management processes reputational risks. Profound approach to define the tasks of the marketing department to manage reputational risks; proposed the formation of informationanalytical database for organizing the necessary information about the business reputation of the bank and the methods of protection.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectрепутаційний ризикen_US
dc.subjectділова репутаціяen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectорганізаційне забезпеченняen_US
dc.subjectінформаційна системаen_US
dc.subjectрепутационный рискen_US
dc.subjectделовая репутацияen_US
dc.subjectуправлениеen_US
dc.subjectинформационная системаen_US
dc.subjectорганизационное обеспечениеen_US
dc.subjectbanken_US
dc.subjectreputational risken_US
dc.subjectbusiness reputationen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectorganizational supporten_US
dc.subjectinformation systemen_US
dc.titleОрганізаційне забезпечення процесу управління репутаційним ризиком банківen_US
dc.title.alternativeОрганизационное обеспечение процесса управления репутацийным риском банковen_US
dc.title.alternativeOrganizational support of management reputational risk banksen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khrystin.pdf304,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.