Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалан, Валерій Григорович-
dc.contributor.authorBalan, Valerii-
dc.contributor.authorТимченко, Інна Петрівна-
dc.contributor.authorTymchenko, Inna-
dc.date.accessioned2024-02-06T10:33:31Z-
dc.date.available2024-02-06T10:33:31Z-
dc.date.issued2016-09-
dc.identifierhttp://prostir.pdaba.dp.ua/archive/113/9.pdf-
dc.identifier.citationБалан В. Г. Tеоретико-методичні аспекти формування та реалізації корпоративної стратегії вертикально інтегрованого холдингу з використанням теорії нечіткої логіки / В. Г. Балан, І. П. Тимченко // Економічний простір. - 2016. - № 113. - С. 67-79uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11993-
dc.description.abstractUK: У статті проаналізовано існуючі підходи до формування та реалізації корпоративної стратегії вертикально-інтегрованого холдингу. Встановлено, що при зміні умов функціонування від впливу глобалізаційних процесів до VUCAсередовища (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity) класичні інструменти стратегічного управління не дають змоги ефективно вирішити питання щодо узгодженості стратегій стратегічних бізнес-одиниць холдингу в корпоративну стратегію. Авторами пропонується методика формування та реалізації стратегій організаційного розвитку стратегічного набору вертикально-інтегрованого холдингу. В основу методики покладено результати стратегічного аналізу холдингу і його стратегічних бізнес-одиниць та застосування інструментів нечіткої логіки для визначення пріоритетності стратегічних альтернатив і методики налагодження та тестування стратегічних припущень для їх узгодження й узагальнення. Визначення пріоритетності стратегічних ініціатив та рекомендацій для кожної стратегічної цілі виділених стратегічних бізнесодиниць відбувається з використанням інструментів теорії нечітких множин: методу COPRAS-G та модифікації методу TOPSIS на підставі розгляду βрозподілу при оцінюванні стратегічних альтернатив. Ідентифіковано множину критеріїв оцінювання прогнозної результативності стратегічних ініціатив і з використанням шкали та наближених формул методу аналізу ієрархій обчислено вагові коефіцієнти критеріїв оцінювання. Для верифікації побудованих корпоративних стратегій стратегічного набору запропоновано тривимірну модель щодо їх відповідності місії та стратегічним цілям, ключовим компетенціям холдингу, наявності потенціалу синергії. Результатом даної методики є сформований узгоджений стратегічний набір, що відповідає як короткостроковим завданням, так і довгостроковим викликам.uk_UA
dc.description.abstractEN: The existing approaches to forming and implementing the corporate strategy of vertically integrated holding have been analyzed in the article. The research has determined that by changing the conditions of functioning under influence of globalization to VUCA-environment (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity), the classical strategic management tools do not allow to effectively resolve the problem of tuning the holding business units strategies to the whole corporate strategy. The authors have proposed the method of forming and implementing the strategies of organizational development of the strategic set of vertically integrated holding. The methodology consist in the results of the strategic analysis of the holding and its strategic business units with the use of fuzzy logic tools for determination the priority of strategic alternatives and methods of set-up and testing the strategic assumptions in order of their coordination and generalization. The process of determination the priority of strategic initiatives and recommendations for each strategic goal of selected strategic business unit is holding with use of the tools of fuzzy set theory: method COPRAS-G and modifications TOPSIS method based on consideration of β-allocation in evaluating strategic alternatives. A set of evaluation criteria of the forecasting the effectiveness of strategic initiatives, has been identified. The weighting coefficients of evaluation criteria have been calculated with the use of the scale and formulas relevant to hierarchy analyses method. In order to get verification of the proposed corporate strategic, it was proposed the three-dimensional model of their accordance to the holding’s mission and strategic objectives, its key competencies, availability of synergies capacity. The result of this methodology is a concerted strategic set that meets both short term and long term challenges.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectVUCA-середовищеuk_UA
dc.subjectвертикально-інтегрований холдингuk_UA
dc.subjectстратегічна бізнесодиницяuk_UA
dc.subjectтривимірна модельuk_UA
dc.subjectCOPRAS-Guk_UA
dc.subjectкорпоративна стратегіяuk_UA
dc.subjectTOPSIS-βuk_UA
dc.subjectcorporate strategyuk_UA
dc.subjecta strategic business unituk_UA
dc.subjectthree-dimensional modeluk_UA
dc.subjectVUCA-environmentuk_UA
dc.subjectvertically integrated holdinguk_UA
dc.titleTеоретико-методичні аспекти формування та реалізації корпоративної стратегії вертикально інтегрованого холдингу з використанням теорії нечіткої логікиuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and methodological aspects of the formation and implementation the corporate strategy of vertically integrated holding with use of theory of fuzzy logicuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 113

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Balan.pdf438,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.