Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11996
Назва: | Mетодика визначення впливу факторів на потреби в організаційних змінах підприємств зв’язку |
Інші назви: | Method of determining the factors impact on the need in the organizational changes at the telecommunication enterprises |
Автори: | Гринько, Тетяна Валеріївна Hrynko, Tetiana Гвініашвілі, Тетяна Зурабівна Hviniashvili, Tetiana |
Ключові слова: | організаційна зміна ефективність методика оцінки оцінка впливу фактори підприємства зв’язку efficiency coefficient impact impact assessment telecommunication enterprises organizational change factors |
Дата публікації: | вер-2016 |
Видавництво: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Бібліографічний опис: | Гринько Т. В. Mетодика визначення впливу факторів на потреби в організаційних змінах підприємств зв’язку / Т. В. Гринько, Т. З. Гвініашвілі // Економічний простір. - 2016. - № 113. - С. 104-114 |
Короткий огляд (реферат): | UK: В сучасних конкурентних умовах успіх підприємств зв’язку залежить від
ефективного впровадження організаційних змін у свою постійну діяльність, що в
свою чергу потребує відповідної системи менеджменту. В статті проаналізовано
та систематизовано фактори впливу внутрішнього та зовнішнього середовища
підприємства, що обумовлюють необхідність організаційних змін. Розроблено
методику комплексної оцінки впливу факторів на формування потреби в змінах.
В контексті сучасних умов господарювання підприємств зв’язку запропонована
в статті методика набуває значної актуальності через постійно мінливі умови
ринкового середовища, високий рівень конкуренції на ринку
телекомунікаційних послуг та швидкий розвиток технологій. Розроблена
методика дає змогу комплексно визначити усі можливі фактори впливу на
формування потреби в організаційних змінах на підприємствах зв’язку виходячи
із специфіки їх функціонування та високого рівня динамізму телекомунікаційної
галузі. Запропонований коефіцієнт факторного впливу дає змогу прийняти
ефективне управлінського рішення щодо напрямів стратегічних орієнтирів
організаційних змін на підприємствах зв’язку. EN: In modern competitive environment the success of telecommunication enterprise’s performance depends on effective implementation of organizational changes in its regular activity, which in turn requires a relative management system. The authors analyze and systematize the influence by those factors of internal and external environment of the company, which determine the necessity of organizational changes. The method of complex assessment of those factors impact on the organizational change need has been worked out. This method, in the context of current economic conditions for telecommunication enterprises, becomes important because of a high level of competition on the telecommunications market and the rapid development of technology. The method proposed by authors allow to identify in complex all possible factors that influence on the formation of the need for organizational changes at the telecommunication enterprises based on the specifics of their performance and a high level of dynamism in the telecommunications industry. The coefficient of factor impact has been also proposed in the article. It enables management to take effective decisions on areas of strategic guidelines of organizational changes at the telecommunication enterprises. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11996 |
Інші ідентифікатори: | http://prostir.pdaba.dp.ua/archive/113/12.pdf |
Розташовується у зібраннях: | № 113 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hrynko.pdf | 382,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.