Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12002
Назва: Теоретичне підґрунтя застосування антикризової стратегії на підприємстві
Інші назви: Theoretical basis of application of anti-crisis strategy of enterprise
Автори: Бухтіарова, Аліна Геннадіївна
Bukhtiarova, Alina
Іванова, А. С.
Ivanova, A.
Ключові слова: стратегія підприємства
життєвий цикл підприємства
антикризове управління
антикризова стратегія
криза
life cycle of enterprise
anti-crisis strategy
crisis management
crisis
business strategy
Дата публікації: вер-2016
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Бухтіарова А. Г. Теоретичне підґрунтя застосування антикризової стратегії на підприємстві / А. Г. Бухтіарова // Економічний простір. - 2016. - № 113. - С. 147-157
Короткий огляд (реферат): UK: У статті авторами визначено сутність антикризової стратегії як невід’ємного елементу антикризового управління підприємством. Систематизовано науковометодичні підходи щодо трактування поняття «антикризова стратегія». Досліджено досвід використання антикризових стратегій, визначено їх сутність та класифіковано види антикризових стратегій за різними характеристиками. Виходячи з того, що діяльність підприємства залежить від стану економіки країни в цілому та проходить відповідні життєві цикли, запропоновано пов’язувати вибір антикризової стратегії фінансовим менеджментом зі стадією життєвого циклу підприємства. На підставі цього обґрунтовано важливість вибору антикризової стратегії, який залежить від впливу як внутрішніх, так і зовнішніх чинників у діяльності підприємства, а також специфіки господарювання. Акцентовано увагу, що у більшості випадків вибір антикризової стратегії управління діяльністю підприємства має здійснюватися на початку діяльності підприємства та узгоджуватися зі сформованою метою діяльності.
EN: In the article the essence of anti-crisis strategy as an integral part of crisis management of any company was defined. Scientific and methodological approaches to the interpretation of the term «anti-crisis strategy» were systematized. The authors have investigated the experience of using the anti-crisis strategies and classified the types of anti-crisis strategies by various characteristics. Given the fact that the activities of the company depend on the state of the economy in general and are related to the life cycles of company, authors have proposed to link the choice of anti-crisis strategy by financial management with the stage of the life cycle of the company. Based on this the importance of selection the anti-crisis strategy, which is affected by both internal and external factors in the enterprises’ activity, as well as the specific of company’s management were proved. Attention is focused on that in most cases of choice of anticrisis management strategy of the enterprise must be carried out at the beginning of enterprise activity and should consistent with established goal of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12002
Інші ідентифікатори: http://prostir.pdaba.dp.ua/archive/113/16.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 113

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova.pdf392,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.