Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12004
Title: Проблеми стратегічного маркетингу на підприємстві
Other Titles: Problems of strategic marketing in the enterprise
Authors: Рижкова, Галина Анатоліївна
Ryzhkova, Halyna
Кузьменко, Оксана Василівна
Kuzmenko, Oksana
Keywords: стратегічний маркетинг
маркетингові дослідження
функції стратегічного маркетингу
маркетингова стратегія
принципи стратегічного маркетингу
strategic marketing
principles of strategic marketing
marketing strategy
functions of strategic marketing
marketing research
Issue Date: Sep-2016
Publisher: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Рижкова Г. А. Проблеми стратегічного маркетингу на підприємстві / Г. А. Рижкова, О. В. Кузьменко // Економічний простір. - 2016. - № 113. - С. 168-176
Abstract: UK: В статті розглянуто основні питання практичного застосування методів стратегічного маркетингу у діяльності провідних підприємств. Головною метою написання статті є обґрунтування проблем стратегічного маркетингу та розробка концептуальних засад управління підприємствами на основі сучасної концепції маркетингу. У цій статті розглянуто цілі, етапи та принципи ефективного стратегічного маркетингового процесу, можливі проблеми в стратегічному маркетингу, тенденції, які необхідно враховувати при реалізації маркетингової стратегії. Здійснена спроба пошуку нових підходів до реалізації стратегічного маркетингу на підприємстві. Основним завданням стратегічного маркетингу на підприємстві повинно стати забезпечення гармонізації процесів реалізації через узгодження його функцій і принципів. Систематизація функцій та принципів стратегічного маркетингу сприяє тому, що проблеми взаємодії на рівні маркетингу зменшаться і, як наслідок, результативність маркетингових досліджень і маркетингових завдань підвищиться.
EN: The article considers the main issues in the practical application of methods of strategic marketing activities in leading companies. The main goal of the article is justification of strategic marketing problems and development of conceptual bases of the enterprises management on the basis of the modern marketing concept. This article describes the goals, stages and principles of effective strategic marketing process, possible problems in the strategic marketing, trends that you should consider when implementing a marketing strategy. It is attempted a searching for new approaches to the implementation of the strategic marketing in the enterprise. The main task of strategic marketing at the enterprise should be to ensure harmonization of implementation through the coordination of its functions and principles. Systematization of functions and principles of strategic marketing helps to ensure that problems of cooperation at the marketing level will decrease and, as a consequence, the performance of marketing research and marketing tasks will increase.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12004
Other Identifiers: http://prostir.pdaba.dp.ua/archive/113/18.pdf
Appears in Collections:№ 113

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuzmenko.pdf366,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.