Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12012
Назва: | Тенденції розвитку моделювання процесу маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів |
Інші назви: | Trends of development of modelling marketing communication process at enterprises manufacturing of sporting goods |
Автори: | Цетнар, Лариса Олегівна Tsetnar, Larysa Микитюк, Петро Петрович Mykytiuk, Petro |
Ключові слова: | моделювання процесів управління маркетингові комунікації канали комунікацій маркетингова інформаційна система ефективність управління засоби комунікацій стратегія маркетингових комунікацій modeling the process of management marketing communications management efficiency channels of communication marketing information system marketing communication strategy communication means |
Дата публікації: | вер-2016 |
Видавництво: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Бібліографічний опис: | Цетнар Л. О. Тенденції розвитку моделювання процесу маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів / Л. О. Цетнар, П. П. Микитюк // Економічний простір. - 2016. - № 113. - С. 206-219 |
Короткий огляд (реферат): | UK: Ключовим фактором забезпечення конкурентоспроможності підприємстввиробників спортивних товарів як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку
спортивних товарів стає дієва система маркетингових комунікацій. Це складний та
динамічний процес, який характеризується широким застосуванням різноманітних
комунікаційних засобів, появою нових інструментів інформаційного впливу.
Запорукою успіху даних підприємств на ринку стає її спроможність оптимально
організовувати взаємодію багаточисельних елементів даної системи, визначати
найбільш дієві та ефективні види маркетингових комунікацій. Статтю присвячено
вирішенню теоретичних та організаційних питань управління системою
маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів на основі
концепції інтегрованих маркетингових комунікацій. У статті обґрунтовано
теоретичну сутність та необхідність урахування при проектуванні системи
управління маркетинговими комунікаціями специфічних факторів, які притаманні
підприємствам-виробникам спортивних товарів; запропоновано інтегровані моделі
комунікаційного та маркетингового процесу, які дозволяють визначити принципи
формування системи управління маркетинговими комунікаціями даних підприємств,
розроблено модель процесу маркетингових комунікацій підприємств-виробників
спортивних товарів з урахуванням стратегічного та інтегрованого підходу;
конкретизовано види зворотнього зв'язку у процесі маркетингових комунікацій. EN: An effective system of marketing communications a key factor to ensure the competitiveness of enterprises manufacturing sporting goods at both domestic and international markets of sporting goods. It is a complex and dynamic process that is characterized by the widespread use of different communication means, the emergence of new tools of information influence. The key to the success of these enterprises at the market is their ability to organize the interaction of numerous elements of the system optimally, to determine the most efficient and effective types of marketing communications. The article is devoted to solving theoretical and organizational problems of management of marketing communications system at enterprises producing sporting goods based on the concept of integrated marketing communications. The article gives grounding to the theoretical nature and the need to consider when designing the system of management of marketing communications, specific factors characteristic to the enterprises manufacturing sporting goods; the integrated models of communication and marketing processes to determine the principles of formation of the system of management of marketing communications of the enterprises are proposed; the model of the process of marketing communications of enterprises manufacturing sports goods, taking into account strategic and integrated approaches is developed; the types of feedback in the process of marketing communications are specified. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12012 |
Інші ідентифікатори: | http://prostir.pdaba.dp.ua/archive/113/22.pdf |
Розташовується у зібраннях: | № 113 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mikitiuk.pdf | 449,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.