Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦетнар, Лариса Олегівна-
dc.contributor.authorTsetnar, Larysa-
dc.contributor.authorМикитюк, Петро Петрович-
dc.contributor.authorMykytiuk, Petro-
dc.date.accessioned2024-02-07T11:50:15Z-
dc.date.available2024-02-07T11:50:15Z-
dc.date.issued2016-09-
dc.identifierhttp://prostir.pdaba.dp.ua/archive/113/22.pdf-
dc.identifier.citationЦетнар Л. О. Тенденції розвитку моделювання процесу маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів / Л. О. Цетнар, П. П. Микитюк // Економічний простір. - 2016. - № 113. - С. 206-219uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12012-
dc.description.abstractUK: Ключовим фактором забезпечення конкурентоспроможності підприємстввиробників спортивних товарів як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку спортивних товарів стає дієва система маркетингових комунікацій. Це складний та динамічний процес, який характеризується широким застосуванням різноманітних комунікаційних засобів, появою нових інструментів інформаційного впливу. Запорукою успіху даних підприємств на ринку стає її спроможність оптимально організовувати взаємодію багаточисельних елементів даної системи, визначати найбільш дієві та ефективні види маркетингових комунікацій. Статтю присвячено вирішенню теоретичних та організаційних питань управління системою маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів на основі концепції інтегрованих маркетингових комунікацій. У статті обґрунтовано теоретичну сутність та необхідність урахування при проектуванні системи управління маркетинговими комунікаціями специфічних факторів, які притаманні підприємствам-виробникам спортивних товарів; запропоновано інтегровані моделі комунікаційного та маркетингового процесу, які дозволяють визначити принципи формування системи управління маркетинговими комунікаціями даних підприємств, розроблено модель процесу маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів з урахуванням стратегічного та інтегрованого підходу; конкретизовано види зворотнього зв'язку у процесі маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.description.abstractEN: An effective system of marketing communications a key factor to ensure the competitiveness of enterprises manufacturing sporting goods at both domestic and international markets of sporting goods. It is a complex and dynamic process that is characterized by the widespread use of different communication means, the emergence of new tools of information influence. The key to the success of these enterprises at the market is their ability to organize the interaction of numerous elements of the system optimally, to determine the most efficient and effective types of marketing communications. The article is devoted to solving theoretical and organizational problems of management of marketing communications system at enterprises producing sporting goods based on the concept of integrated marketing communications. The article gives grounding to the theoretical nature and the need to consider when designing the system of management of marketing communications, specific factors characteristic to the enterprises manufacturing sporting goods; the integrated models of communication and marketing processes to determine the principles of formation of the system of management of marketing communications of the enterprises are proposed; the model of the process of marketing communications of enterprises manufacturing sports goods, taking into account strategic and integrated approaches is developed; the types of feedback in the process of marketing communications are specified.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectмоделювання процесів управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectканали комунікаційuk_UA
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаuk_UA
dc.subjectефективність управлінняuk_UA
dc.subjectзасоби комунікаційuk_UA
dc.subjectстратегія маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectmodeling the process of managementuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectmanagement efficiencyuk_UA
dc.subjectchannels of communicationuk_UA
dc.subjectmarketing information systemuk_UA
dc.subjectmarketing communication strategyuk_UA
dc.subjectcommunication meansuk_UA
dc.titleТенденції розвитку моделювання процесу маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарівuk_UA
dc.title.alternativeTrends of development of modelling marketing communication process at enterprises manufacturing of sporting goodsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 113

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikitiuk.pdf449,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.