Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолкова, Валерія Валеріївна-
dc.contributor.authorVolkova, Valeriia-
dc.contributor.authorДубровіна, К. В.-
dc.contributor.authorDubrovina, K.-
dc.date.accessioned2024-02-07T12:13:44Z-
dc.date.available2024-02-07T12:13:44Z-
dc.date.issued2016-08-
dc.identifierhttp://prostir.pdaba.dp.ua/archive/112/3.pdf-
dc.identifier.citationВолкова В. В. Моделювання взаємодій підприємств в умовах олігополії / В. В. Волкова, К. К. Дубровіна // Економічний простір. – 2016. – № 112. – С. 5-16.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12015-
dc.description.abstractUK: Метою дослідження є застосування моделей взаємодій підприємств в умовах олігополії для отримання відповідних варіантів поведінки конкурентів, що прагнуть підвищити ефективність діяльності за рахунок розробки та випуску нових видів продукції. З цією метою у статті проаналізовано основні характеристики олігопольних ринків та визначено фактори, що впливають на поведінку олігополістів. Сформульовано задачу визначення характеристик взаємодії конкурентів в умовах олігополії з урахуванням проведення інноваційних заходів на основі моделей Курно і Штакельберга, коли один з дуополістів є інноватором, що першим здійснює випуск нової продукції на ринку, а інший – переслідувач. Виконано практичну реалізацію моделей дуополії для випадку взаємодії між підприємствами в динаміці впродовж трьої періодів. При цьому детально розглянуто попередні етапи цієї реалізації, пов’язані з побудуванням функції попиту на товар та обранням методу розрахунку ставки дисконтування відповідно до умов задачі. Все це дає можливість отримання адекватних результатів, що відповідають реально існуючої ситуації на ринку. Здійснено аналіз отриманих результатів стосовно оптимальних випусків продукції для кожного з трьох періодів взаємодії, прибутків дуополістів, галузевих випусків та ціни продукції, а також чистих дисконтованих доходів інноватора та переслідувача. Проведено аналіз моделей на чутливість. Результати досліджень, представлені в роботі, можуть бути використані у практичній діяльності підприємства олігопольної галузі, перед яким постає проблема розробки та просування на ринок інноваційного продукту.uk_UA
dc.description.abstractEN: The objective of this study is to use models of enterprise interactions in an oligopoly in order to receive appropriate business strategies for the competitors aiming to increase enterprise efficiency through developing and manufacturing of new product types. For this purpose, the article analyzes key features of oligopolistic markets and defines factors, which influence firm behavior. The problem of calculating the characteristics of competitors’ interactions in an oligopoly while undertaking innovation activities is formulated. It is based on Cournot and Stackelberg’s models and deals with two players on the market: one is the innovator, who is the first to launch the newly developed product, and the other is his pursuer. A practical implementation of the models is executed for a case of dynamic firm interaction over the course of three periods. In addition, stages prior to the implementation, namely computing of demand function and choosing a method to calculate discount rate, are analyzed in explicit detail. The aforementioned steps provide the opportunity to receive adequate results, which correspond to a real market situation. The article features an analysis of the results, which include optimal quantities of output for each of the three periods of interaction, duopolists’ profits, industry outputs and product prices as well as net present values for enterprises of both innovator and pursuer. A sensitivity analysis for the described models is conducted. The results of this study can be utilized by oligopolistic enterprises dealing with development and launch of an innovative product on the market.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectолігополіяuk_UA
dc.subjectматематичні моделі взаємодіїuk_UA
dc.subjectставка дисконтуванняuk_UA
dc.subjectфункція попиту на товарuk_UA
dc.subjectмаксимізація прибуткуuk_UA
dc.subjectчистий дисконтований дохідuk_UA
dc.subjectдуополіяuk_UA
dc.subjectпереслідувачuk_UA
dc.subjectінноваторuk_UA
dc.subjectoligopolyuk_UA
dc.subjectmathematical modelling of interactionsuk_UA
dc.subjectdemand function for a commodityuk_UA
dc.subjectnet present valueuk_UA
dc.subjectprofit maximizationuk_UA
dc.subjectdiscount rateuk_UA
dc.subjectpursueruk_UA
dc.subjectduopolyuk_UA
dc.subjectinnovatoruk_UA
dc.titleМоделювання взаємодій підприємств в умовах олігополіїuk_UA
dc.title.alternativeThe enterprises interactions modeling in the oligopoly type of mapketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 112

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volkova.pdf359,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.