Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12017
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАсланян, О. І.-
dc.contributor.authorAslanian, Oleksandr-
dc.date.accessioned2024-02-09T07:11:19Z-
dc.date.available2024-02-09T07:11:19Z-
dc.date.issued2024-01-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1383-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/189-9-
dc.identifier.citationАсланян О. І. Аналіз впливу інноваційної діяльності на конкурентоспроможність підприємств / О. І. Асланян // Економічний простір. - 2024. - № 189. - С. 55-57uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12017-
dc.description.abstractUK: Стаття присвячена аналізу впливу інноваційної діяльності на конкурентоспроможність підприємств. Актуальність теми обумовлена швидким загальносвітовим зростанням ролі новітніх технологій у формуванні та зміні звичок покупців, що суттєво впливає на успішність компаній сегменту B2C (бізнес для споживача) та визначає їх ринкові позиції і перспективи. В процесі дослідження проведено огляд понять інновацій та конкурентоспроможності, розглянуто роль інновацій у сучасному бізнес-середовищі, їх взаємозв’язок з конкурентоспроможністю підприємств та необхідні передумови для організації та реалізації інноваційної діяльності підприємств. Дослідження базується на аналізі регуляторних, ринкових та внутрішніх факторів впливу на інноваційну діяльність підприємств та їх спроможність вести ефективну конкурентну боротьбу, що знаходить відображення в їх маркетингових та фінансових результатах. Аналіз інноваційної діяльності підприємств розкриває підходи до впровадження новаторських рішень та їх вплив на якість управління підприємством та задоволення потреб клієнтів. Результати дослідження підтверджують, що інновації є визначальним фактором досягнення та збереження конкурентної переваги підприємств.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article is dedicated to the impact of innovative activities on the competitiveness of enterprises. The relevance of the topic is driven by the rapid global growth of the role of advanced technologies in shaping and changing consumer habits significantly influencing the success of B2C (business-to-consumer) companies and determining their market positions and prospects. Understanding the relationship between innovative activities and the long-term sustainability and competitiveness of enterprises requires defining optimal innovative solutions, approaches to their implementation, and shaping a culture of managing the innovation process. The absence of clear development strategies can lead to falling behind current trends, weakening competitiveness and loss of market positions. The research is based on the analysis of regulatory, market, and internal factors influencing the innovative activities of enterprises and their ability to engage in effective competitive struggle, which is reflected in their marketing and financial results. The analysis of innovative activities of enterprises reveals approaches to implementing innovative solutions and their impact on the quality of enterprise management and customer satisfaction. In the course of the study was conducted the analysis of the concepts of innovation and competitiveness. Also was examined the role of innovation in the modern business environment, their interconnection with the competitiveness of enterprises and the necessary prerequisites for organizing and implementing innovative activities by enterprises. The research results confirm that innovation is a key factor in achieving and maintaining the competitive advantage of enterprises, while innovation is not limited to new product development – internal transformations are another priority area of the competition for market leadership. Successful innovative activity is impossible without creating conditions for its management by state and international regulators that ensure the necessary educational and scientific level, developed infrastructure and institutions, free access to capital and transparent business environment.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectnew product developmentuk_UA
dc.subjectinvestmentuk_UA
dc.subjectleadershipuk_UA
dc.subjectdigital transformationuk_UA
dc.subjectresearch and developmentuk_UA
dc.subjectinnovative activityuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectстворення нових продуктівuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectінвестиціїuk_UA
dc.subjectдослідження і розробкиuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.titleАналіз впливу інноваційної діяльності на конкурентоспроможність підприємствuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the impact of innovative activity on the competitiveness of enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 189

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aslanian.pdf378,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.