Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБусько, Катерина Андріївна-
dc.contributor.authorBusko, Kateryna-
dc.date.accessioned2024-02-09T11:48:55Z-
dc.date.available2024-02-09T11:48:55Z-
dc.date.issued2016-08-
dc.identifierhttp://prostir.pdaba.dp.ua/archive/112/11.pdf-
dc.identifier.citationБусько К. А. Законодавчі вимоги до транспарентності ризиків діяльності вітчизняних банків: проблеми та шляхи їх вирішення / К. А. Бусько // Економічний простір. – 2016. – № 112. – С. 100-111uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12038-
dc.description.abstractUK: Основною метою роботи є аналіз вітчизняного законодавства, яким регламентовано перелік та порядок розкриття банками інформації про ризики їх діяльності. Виділено інформаційні блоки про якісні та кількісні аспекти ризиків банків, які залишаються поза увагою НБУ на відміну від міжнародних стандартів та практики передових світових банків. Так для банків України поки що не закріплено вимогу розкривати в складі офіційної фінансової звітності інформацію про: порядок розрахунку регулятивного капіталу відповідно до вимог Базельського комітету, а також резервів на покриття кредитного, ринкового та операційного ризиків із зазначенням внутрішніх моделей та підходів, які при цьому використовуються; ризик проведення операцій з похідними фінансовими інструментами, структурованими фінансовими інструментами, операціями на фондовому та іпотечному ринках, а також операції з сек’юритизації активів; операційний ризик; стрес-тестування кредитного, операційного ризиків та ризику ліквідності й кількісні результати в межах кожного сценарію, а також бек-тестування внутрішніх моделей на предмет їх релевантності; не фінансові ризики. Надано рекомендації НБУ щодо внесення змін до існуючого законодавства в напрямку розширення видів публічної інформації про ризики, що має розкриватися банками та періодичності її оприлюднення згідно вимог Базельського комітету Проаналізовано додаткові вигоди, які отримають учасники ринку від розкриття цієї інформації та витрати банків при цьому. Вдосконалення законодавства, що регламентує питання розкриття інформації в офіційних джерелах сприятиме кращому розумінню політики управління ризиками усіма учасниками ринку, що дозволить зміцнити довіру до банків, а відтак забезпечить їх довгострокове функціонування на ринку, зростання прибутковості та підвищення рівня конкурентоздатності.uk_UA
dc.description.abstractEN: The main goal of this work is the analysis of national legislation, which regulated the list and order of banks risks information disclosure. The information about qualitative and quantitative aspects of banks’ risk that remain out of the NBU’s sight as opposed to international standards and practices of advanced international banks has been selected. So for Ukranian banks has not yet introduced the requirement to disclose in the official financial statements information about the order of calculation of regulatory capital according to Basel Committee requirements, as well as reserves to cover credit, market and operational risks, indicating internal models and approaches that are used; risk of carrying out operations with derivative financial instruments, structured financial instruments, transactions in the stock and mortgage markets, as well as securitization of assets; operational risk; stress testing, credit, operational and liquidity risks and quantitative results under each scenario, as well as back-testing internal models to determine their relevance; no financial risks. The recommendations for the NBU according introducing changes in existing legislation in the direction of risks public information expansion and the periodicity of its publication in accordance with the requirements of the Basel Committee have been provided. The additional benefits to be derived by market participants from disclosure of this information and the costs of banks have been analyzed. The improvement of the legislation regulating the disclosure of information in the official sources will contribute to a better understanding of the policy of risk management by all market participants, so as to strengthen confidence in banks, and thus ensure their long-term functioning of the market, increase profitability and improve competitiveness.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectтранспарентність ризиків діяльності банківuk_UA
dc.subjectБазельський комітетuk_UA
dc.subjectфінансова звітністьuk_UA
dc.subjectкредитний ризикuk_UA
dc.subjectстрестестуванняuk_UA
dc.subjectсек’юритизація активівuk_UA
dc.subjectопераційний ризикuk_UA
dc.subjectпохідні фінансові інструментиuk_UA
dc.subjectризик ліквідностіuk_UA
dc.subjectринковий ризикuk_UA
dc.subjecttransparency of banks risksuk_UA
dc.subjectthe Basel Committeeuk_UA
dc.subjectsecuritization of assetsuk_UA
dc.subjectderivativesuk_UA
dc.subjectliquidity riskuk_UA
dc.subjectstress testinguk_UA
dc.subjectmarket riskuk_UA
dc.subjectoperational riskuk_UA
dc.subjectthe financial statementsuk_UA
dc.titleЗаконодавчі вимоги до транспарентності ризиків діяльності вітчизняних банків: проблеми та шляхи їх вирішенняuk_UA
dc.title.alternativeLegal requirements for the transparency of domestic banks risks: problems and ways of their solutionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 112

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Busko.pdf297,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.