Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12056
Назва: | Інтернет-маркетинг у готельному бізнесі: адаптація інструментів та їх впровадження |
Інші назви: | Internet marketing in hotel business: adaptation of tools and their implementation |
Автори: | Даниленко, Марія Іванівна Danylenko, Mariia |
Ключові слова: | інтернет-маркетинг готельний бізнес інструменти інтернет-маркетингу підприємства готельного господарства маркетингова політика hotel business marketing policy hotel enterprises Internet marketing Internet marketing tools |
Дата публікації: | сер-2016 |
Видавництво: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Бібліографічний опис: | Даниленко М. І. Інтернет-маркетинг у готельному бізнесі: адаптація інструментів та їх впровадження / М. І. Даниленко // Економічний простір. – 2016. – № 112. – С. 140-149 |
Короткий огляд (реферат): | UK: В умовах інтернетизації суспільства та бізнесу основою оптимізації
маркетингової діяльності підприємств готельного господарства стає
впровадження інтернет-маркетингу. Адекватний вибір інструментів інтернетмаркетингу та їх адаптація до складових маркетингової політики є важливими
завданнями теоретичного та прикладного характеру. Встановлено високу
адаптивність інструментів інтернет-маркетингу до досліджуваної сфери.
Розроблено схему перетину інструментів інтернет-маркетингу та складових
маркетингової політики, з урахуванням специфічних для готельного бізнесу
інструментів. Запропоновано класифікацію інструментів інтернет-маркетингу
підприємств готельного господарства. Виявлено мультифункціональність
інструментів інтернет-маркетингу, вибір яких пояснює унікальність інтернетмаркетингу на кожному окремому підприємстві. Виокремлено етапи
впровадження інтернет-маркетингу та встановлено, що вибір його основних
інструментів характеризується циклічністю, є фундаментальною складовою
впровадження системи та основним резервом оптимізації інтернет-маркетингу. EN: In conditions of society and business connectedness the foundation of hotel industry enterprises optimize marketing activities is the introduction of Internet marketing. The adequate selection of tools for Internet marketing and their adaptation to the components of marketing policy are important tasks of theoretical and applied nature. The high adaptability Internet Marketing tools to the investigated areas has been applied. The scheme of crossing between Internet marketing tools and the components of marketing policy has been created, taking into account the specific hotel business tools. The classification Internet marketing tools for hotel industry enterprises has been proposed. Multifunctioning of the Internet marketing tools has been discovered, the choice of which explains the uniqueness of Internet marketing in each company. The stages of the implementation of the Internet marketing have been determined. It has been founded that the choice of main Internet marketing tools is a fundamental component of the system implementation and main reserve of the Internet marketing optimization |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12056 |
Інші ідентифікатори: | http://prostir.pdaba.dp.ua/archive/112/15.pdf |
Розташовується у зібраннях: | № 112 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Danylenko.pdf | 491,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.