Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12056
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДаниленко, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorDanylenko, Mariia-
dc.date.accessioned2024-02-12T11:05:28Z-
dc.date.available2024-02-12T11:05:28Z-
dc.date.issued2016-08-
dc.identifierhttp://prostir.pdaba.dp.ua/archive/112/15.pdf-
dc.identifier.citationДаниленко М. І. Інтернет-маркетинг у готельному бізнесі: адаптація інструментів та їх впровадження / М. І. Даниленко // Економічний простір. – 2016. – № 112. – С. 140-149uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12056-
dc.description.abstractUK: В умовах інтернетизації суспільства та бізнесу основою оптимізації маркетингової діяльності підприємств готельного господарства стає впровадження інтернет-маркетингу. Адекватний вибір інструментів інтернетмаркетингу та їх адаптація до складових маркетингової політики є важливими завданнями теоретичного та прикладного характеру. Встановлено високу адаптивність інструментів інтернет-маркетингу до досліджуваної сфери. Розроблено схему перетину інструментів інтернет-маркетингу та складових маркетингової політики, з урахуванням специфічних для готельного бізнесу інструментів. Запропоновано класифікацію інструментів інтернет-маркетингу підприємств готельного господарства. Виявлено мультифункціональність інструментів інтернет-маркетингу, вибір яких пояснює унікальність інтернетмаркетингу на кожному окремому підприємстві. Виокремлено етапи впровадження інтернет-маркетингу та встановлено, що вибір його основних інструментів характеризується циклічністю, є фундаментальною складовою впровадження системи та основним резервом оптимізації інтернет-маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractEN: In conditions of society and business connectedness the foundation of hotel industry enterprises optimize marketing activities is the introduction of Internet marketing. The adequate selection of tools for Internet marketing and their adaptation to the components of marketing policy are important tasks of theoretical and applied nature. The high adaptability Internet Marketing tools to the investigated areas has been applied. The scheme of crossing between Internet marketing tools and the components of marketing policy has been created, taking into account the specific hotel business tools. The classification Internet marketing tools for hotel industry enterprises has been proposed. Multifunctioning of the Internet marketing tools has been discovered, the choice of which explains the uniqueness of Internet marketing in each company. The stages of the implementation of the Internet marketing have been determined. It has been founded that the choice of main Internet marketing tools is a fundamental component of the system implementation and main reserve of the Internet marketing optimization-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectінструменти інтернет-маркетингуuk_UA
dc.subjectпідприємства готельного господарстваuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjecthotel businessuk_UA
dc.subjectmarketing policyuk_UA
dc.subjecthotel enterprisesuk_UA
dc.subjectInternet marketinguk_UA
dc.subjectInternet marketing toolsuk_UA
dc.titleІнтернет-маркетинг у готельному бізнесі: адаптація інструментів та їх впровадженняuk_UA
dc.title.alternativeInternet marketing in hotel business: adaptation of tools and their implementationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 112

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danylenko.pdf491,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.