Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12115
Title: Студентський гурток як частина навчальної системи та навчального процесу в університеті
Other Titles: Student circle as part of the educational system and educational process at the university
Authors: Тіверіадська, Людмила Валеріївна
Tiveriadska, Liudmyla
Keywords: студентська група
навчально-виховна робота
психологія студентської групи
адаптація студентів
виховна робота
соціально-психологічний клімат
student group
educational and educational work
social and psychological climate
adaptation of students
educational work
psychology of student group
Issue Date: Jul-2013
Publisher: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Тіверіадська Л. В. Студентський гурток як частина навчальної системи та навчального процесу в університеті / Л. В. Тіверіадська // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2013. - № 6. - С. 46-51
Abstract: UK: Студентська група є частиною системи і її педагогічна психологія повинна знати, тому що адаптація кожного студента до викладацької діяльності у ВНЗ, його професійне становлення як фахівця відбувається саме в студентській групі, значення якої важко переоцінити. Найважливішим завданням удосконалення роботи куратора є сприяння студентам в організації таких заходів, які б глибоко усвідомили, зрозуміли, відчули та засвоїли традиції Академії, її ціннісні орієнтації, відносини та норми, які традиційно формують основа стосунків і взаємодії в школі та за її межами.
EN: The student group is a part of the system and its pedagogical psychology should know, because the adaptation of each student to teaching activities at the university, his professional formation as a specialist takes place precisely in the student group, the importance of which is difficult to overestimate. The most important task of improving the curator's work is to assist students in organizing such events, which would deeply perceive, understand, feel and assimilate the traditions of the Academy, its value orientations, relationships and norms, which traditionally form the basis of relations and interaction in the school and beyond.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12115
Other Identifiers: http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/38635
Appears in Collections:№ 06

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tiveriadska.pdf225,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.