Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12119
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ершова, Нина Михайловна | - |
dc.contributor.author | Ershova, Nina | - |
dc.contributor.author | Чирин, Д. А. | - |
dc.contributor.author | Chyryn, D. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-16T09:37:41Z | - |
dc.date.available | 2024-02-16T09:37:41Z | - |
dc.date.issued | 2013-05 | - |
dc.identifier | http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/38689 | - |
dc.identifier.citation | Ершова Н. М. Модели, методы и информационные технологии формирования оптимального портфеля независимых инвестиционных проектов / Н. М. Ершова, Д. А. Чирин // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2013. - № 5. - С. 7-13 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12119 | - |
dc.description.abstract | RU: Построена математическая модель проекта профиля участка автомобильной трассы, в соответствии с которой профиль трассы за пределами моста и тоннеля описывается многочленом четвертой степени. Коэффициенты многочлена – переменные целевой функции. Последняя имеет только один критерий – стоимость проекта. Целевая функция составлена так, что она оставляет сумму объемов тоннеля и выемки равной объему насыпи при любых значениях переменных целевой функции. Система ограничений учитывает Государственные строительные нормы Украины. | uk_UA |
dc.description.abstract | EN: On the basis of the stochastic programming the method of portfolio of investment projects construction is developed in the conditions of risk, which allows to choose projects, providing a maximum of net profit at the set level of risk or a minimum of risk at the set level of net profit. A method is realized in the module of «Investment» of the system of support of making decision. | - |
dc.language.iso | ru | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» | uk_UA |
dc.subject | tunnel | uk_UA |
dc.subject | dredging | uk_UA |
dc.subject | highway | uk_UA |
dc.subject | embankment | uk_UA |
dc.subject | optimisation | uk_UA |
dc.subject | bridge | uk_UA |
dc.subject | mathematical model | uk_UA |
dc.subject | математическая модель | uk_UA |
dc.subject | автомобильная трасса | uk_UA |
dc.subject | мостовые сооружения | uk_UA |
dc.subject | оптимизация | uk_UA |
dc.subject | тоннель | uk_UA |
dc.subject | выемка | uk_UA |
dc.subject | насыпь | uk_UA |
dc.title | Модели, методы и информационные технологии формирования оптимального портфеля независимых инвестиционных проектов | uk_UA |
dc.title.alternative | Mathematical model optimisation of the highway segment project with bridges | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 05 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ershova.pdf | 160,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.