Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовінько, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorКовинько, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorKovinko, Olena-
dc.contributor.authorДмітрієва, Т. І.-
dc.contributor.authorДмитриева, Т. И.-
dc.contributor.authorDmitriieva, T.-
dc.date.accessioned2019-07-31T06:48:10Z-
dc.date.available2019-07-31T06:48:10Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/04.pdf-
dc.identifier.citationКовінько О. М. Міжнародна маркетингова стратегія як інструмент виходу на зовнішні ринки ТОВ «Барлінек Інвест» / О. М. Ковінько, Т. І. Дмітрієва // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 17-20.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1211-
dc.description.abstractUK: У статті досліджено процес формування міжнародної маркетингової стратегії в умовах сучасного цільового ринку, описано основні рівні розробки стратегії ТОВ «Барлінек Інвест», розглянуто процес управління, планування міжнародними маркетинговими стратегіями щодо обраного підприємства. На основі цього аналізу сформовано заходи щодо удосконалення системи виходу на міжнародний ринок.en_US
dc.description.abstractRU: В статье исследован процесс формирования международной маркетинговой стратегии в условиях современного целевого рынка, описаны основные уровни разработки стратегии ООО «Барлинек Инвест», рассмотрен процесс управления, планирования международными маркетинговыми стратегиями относительно выбранного предприятия. На основе этого анализа сформированы мероприятия по совершенствованию системы выхода на международный рынок.-
dc.description.abstractEN: In the article the process of forming an international marketing strategy in today's target market, describes the basic levels of the development strategy of «Barlinek Invest» Ltd., discussed the process of managing, planning, international marketing strategies with respect to the selected companies. On the basis of this analysis formed measures to improve the output of the system to the international market.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectміжнародна маркетингова стратегіяen_US
dc.subjectконкурентний ринокen_US
dc.subjectелементи міжнародної маркетингової стратегіїen_US
dc.subjectрівні розробки стратегіїen_US
dc.subjectмеждународный маркетингen_US
dc.subjectмеждународная маркетинговая стратегияen_US
dc.subjectконкурентный рынокen_US
dc.subjectэлементы международной маркетинговой стратегииen_US
dc.subjectуровни разработки стратегииen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectinternational marketing strategyen_US
dc.subjectcompetitive marketen_US
dc.subjectelements of international marketing strategiesen_US
dc.subjectlevels of development strategiesen_US
dc.titleМіжнародна маркетингова стратегія як інструмент виходу на зовнішні ринки ТОВ «Барлінек Інвест»en_US
dc.title.alternativeМеждународная маркетинговая стратегия как инструмент выхода на внешние рынки ООО «Барлинек Инвест»en_US
dc.title.alternativeInternational marketing strategy as a tool entering foreign markets of «Barlinek Invest»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovinko.pdf175,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.