Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12185
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарбінова, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorBarbinova, Alla-
dc.contributor.authorБабенко, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorBabenko, Iryna-
dc.date.accessioned2024-03-04T09:03:58Z-
dc.date.available2024-03-04T09:03:58Z-
dc.date.issued2024-01-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1416-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/189-41-
dc.identifier.citationБарбінова А. В. Емоційно-вольова сфера особистості менеджера в процесі управління колективом / А. В. Барбінова, І. В. Бабенко // Економічний простір. - 2024. - № 189. - С. 231-234uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12185-
dc.description.abstractUK: Стаття присвячена актуальним питанням визначення емоційно-вольової сфери особистості менеджера в процесі управління колективом. Проаналізовано інтеграцію особистісно-психологічних характеристик менеджера в процеси управління. Вказано специфіку діяльності менеджера в сучасних умовах. До основних якостей менеджера належать: внутрішні переконання та бажання керувати; вміння вести за собою; вміння керувати, прагнення до лідерства; розвинені вольові якості та саморегуляція; аналітичні здібності та критичне мислення; вміння працювати в команді та брати на себе відповідальність. Обґрунтовано специфіку емоційно-вольової сфери особистості менеджера та описано її значення в процесі управління колективом. Емоції та почуття належать до однієї підструктури особистості. У дослідженні зазначено, що емоції та почуття можна диференціювати на такі групи: за формою прояву (настрої, афекти, пристрасті); за спрямованістю (позитивні та негативні). Емоційна сфера взаємозалежна з іншими когнітивними процесами: відчуттями, сприйняттям, пам'яттю, мисленням та ін. До вольових якостей особистості відносяться: витримка, ініціативність, наполегливість, організованість, рішучість, самовладання, самостійність, цілеспрямованість та ін. характеристики свідчать про сформованість стійких вольових якостей менеджера: уміння здійснювати адекватну оцінку ситуації, оптимальний вибір способів майбутніх дій, раціональний вибір засобів і засобів, прийняття управлінських рішень та ін. Принципи визначено регуляцію емоційно-вольової сфери особистості керівника в контексті здійснення управлінської діяльності колективом. Визначено, що емоційно-вольова сфера особистості керівника є невід’ємним компонентом особистості керівника, який відображає ситуативне ставлення людини до окремих об’єктів та вольові якості та впливає на комунікативну функцію управління.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article is devoted to topical issues of determining the emotional-volitional sphere of the manager's personality in the process of team management. The integration of personal and psychological characteristics of the manager into management processes is analyzed. The specifi cs of the manager's activities in modern conditions are indicated. The main qualities of the manager include: internal beliefs and willingness to manage; the ability to lead; the ability to manage, the desire for leader-ship; developed volitional qualities and self-regulation; analytical skills and critical thinking; the ability to work in a team and the ability to take responsibility. The specifi city of the emotional-volitional sphere of the manager's personality is substantiated and its importance in the process of team management is described. Emotions and feelings belong to the same substructure of personality. The study noted that emotions and feelings can be diff erentiated into the following groups: in the form of manifesta-tion (moods, aff ects, passions); by direction (positive and negative). The emotional sphere is interdependent with other cognitive processes: sensation, perception, memory, thinking, etc. The volitional qualities of the individual include: endurance, initia-tive, perseverance, organization, determination, self-control, independence, purposefulness, etc. The following characteristicsindicate the formation of stable volitional qualities of the manager: the ability to carry out an adequate assessment of the situ-ation, the optimal choice of ways for future action, the rational selection of means and tools, managerial decision-making, etc. The principles of regulation of the emotional-volitional sphere of the manager's personality in the context of the implementation of management activities by the team are determined. It is determined that the emotional-volitional sphere of the manager's per-sonality is an integral component of the manager's personality, which refl ects the situational attitude of a person to individual objects and volitional qualities and aff ects the communicative function of management.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectемоційно-вольова сфераuk_UA
dc.subjectколективuk_UA
dc.subjectкерівникuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectcollectiveuk_UA
dc.subjectemotional-volitional sphereuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectmanageruk_UA
dc.titleЕмоційно-вольова сфера особистості менеджера в процесі управління колективомuk_UA
dc.title.alternativeEmotional-volitional sphere of the personality of the manager in the process of managing the teamuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 189

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barbinova.pdf460,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.