Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorHarmatiuk, Olena-
dc.date.accessioned2024-03-06T13:17:19Z-
dc.date.available2024-03-06T13:17:19Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1446-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-1-
dc.identifier.citationГарматюк О. В. Методичні підходи до оцінювання ефективності збутової діяльності підприємств / О. В. Гарматюк // Економічний простір. - 2024. - № 190. - С. 3-7uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12214-
dc.description.abstractUK: У статті проведено аналіз методичних підходів до оцінки ефективності збутової діяльності підприємств. Встановлено, що існує велика кількість різних методологічних підходів до оцінки збутової діяльності, проте вони не є повними і всебічними. Запропоновано методичний підхід оцінки ефективності збутової діяльності, який буде враховувати не тільки наявний стан збутової діяльності, а й допоможе виявити резерви, що можуть бути використані для покращення ефективності збутової діяльності підприємства. Описаний методичний підхід включає п’ять груп показників, на основі оцінки ефективності за різними напрямами: оцінки ресурсозабезпечення; оцінки фінансового стану і платоспроможності; оцінки ефективності використання ресурсів; визначення прибутковості бізнесу; оцінки збутової діяльності.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article analyzes methodical approaches to assessing the efficiency of sales activities of enterprises. It has been established that there are a large number of different methodological approaches to the assessment of sales activity, but they are not complete and comprehensive. Also, there is no unified approach to the comprehensive assessment of the sales activity of enterprises. It was determined that the assessment of the effectiveness of sales activities should be considered comprehensively, starting with the provision of the necessary production (non-current, working and human capital) and financial (equity and loan capital) resources, compliance with financial discipline, achieving expanded reproduction, increasing business profitability, which in total directly affects on the effectiveness of sales activities. It was determined that the assessment of the effectiveness of sales activities should be considered comprehensively, starting with the provision of the necessary production (non-current, working and human capital) and financial (equity and loan capital) resources, compliance with financial discipline, achieving expanded reproduction, increasing business profitability, which in total directly affects on the effectiveness of sales activities. A methodical approach to assessing the effectiveness of sales activity is proposed, which will take into account not only the current state of sales activity, but also help identify reserves that can be used to improve the effectiveness of the company's sales activity. The described methodical approach includes five groups of indicators, based on the assessment of efficiency in different areas: assessment of resource provision; assessment of financial condition and solvency; assessments of the efficiency of resource use; determination of business profitability; evaluation of sales activity. The developed methodological approach makes it possible to comprehensively assess the effectiveness of sales activity, taking into account not only the current state of sales activity, but also to identify reserves that can be used to improve the effectiveness of the company's sales activity.-
dc.language.isoukluk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectстійкість фінансового стануuk_UA
dc.subjectприбутковість підприємстваuk_UA
dc.subjectплатоспроможністьuk_UA
dc.subjectефективність використання ресурсівuk_UA
dc.subjectресурсозабезпеченняuk_UA
dc.subjectпоказники ефективностіuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectефективність збутової діяльностіuk_UA
dc.subjectprofitability of the enterpriseuk_UA
dc.subjectefficiency of resource useuk_UA
dc.subjectsales activityuk_UA
dc.subjectresource provisionuk_UA
dc.subjectsolvencyuk_UA
dc.subjectstability of financial conditionuk_UA
dc.subjectefficiency of sales activityuk_UA
dc.subjectefficiency indicatorsuk_UA
dc.titleМетодичні підходи до оцінювання ефективності збутової діяльності підприємствuk_UA
dc.title.alternativeMethodological approaches to evaluating the efficiency of sales activities of enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 190

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Harmatiuk.pdf400,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.