Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12255
Назва: Формування брендингової політики як чинник розвитку маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості
Автори: Артеменко, Валерій
Онищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)
Ключові слова: бренд
брендинг
брендингові стратегії
брендингоформуючі ініціативи
брендингова політика
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Артеменко В. Формування брендингової політики як чинник розвитку маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості : магіст. робота : 075 Маркетинг / Валерій Артеменко ; керівник В. Є. Онищенко. – Дніпро, 2023. – 100 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12255
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artemenko.pdf
  Restricted Access
4,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.