Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазоренко, Лариса Віталіївна-
dc.contributor.authorЛазоренко, Лариса Витальевна-
dc.contributor.authorLazorenko, Larysa-
dc.date.accessioned2019-08-15T09:28:55Z-
dc.date.available2019-08-15T09:28:55Z-
dc.date.issued2017-02-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/6_2017/10.pdf-
dc.identifier.citationЛазоренко Л. В. Оцінка соціальної відповідальності компанії «МТС Україна» / Л. В. Лазоренко // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 6. – C. 47-50.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1226-
dc.description.abstractUK: В статті розкрито основні напрями та показники діяльності компанії «МТС Україна», а також її місце на ринку України. Здійснено оцінку соціальної відповідальності підприємства відповідно до чинних стандартів. Запропоновано способи підвищення конкурентоздатності підприємства за рахунок запровадження соціально спрямованого тарифу надання послуг.en_US
dc.description.abstractRU: В статье раскрыто основные направления и показатели деятельности компании «МТС Украина», а также ее место на рынке Украины. Сделана оценка социальной ответственности предприятия относительно существующих стандартов. Предложены способы повышения конкурентоспособности предприятия за счет внедрения социального тарифа услуг.-
dc.description.abstractEN: Basic directions and indicators of activity of company «MTC Ukraine», and also its place at the market of Ukraine are exposed in the article. The estimation of social responsibility of enterprise is carried out regarding existent standards. The methods of increase of competitiveness of enterprise by imputing of the socially directed tariff of services are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectсоціальна відповідальністьen_US
dc.subjectабонентиen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectконкурентоздатністьen_US
dc.subjectтарифиen_US
dc.subjectкомпанія «МТС Україна»en_US
dc.subjectсоциальная ответственностьen_US
dc.subjectабонентыen_US
dc.subjectпотребителиen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectтарифыen_US
dc.subjectкомпания «МТС Украина»en_US
dc.subjectsocial responsibilityen_US
dc.subjectsubscribersen_US
dc.subjectconsumersen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjecttariffsen_US
dc.subjectcompany «MTC Ukraine»en_US
dc.titleОцінка соціальної відповідальності компанії «МТС Україна»en_US
dc.title.alternativeОценка социальной ответственности компании «МТС Украина»en_US
dc.title.alternativeEvaluation of social responsibility of company «MTC Ukraine»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 1 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lazorenko.pdf162,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.