Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12375
Назва: Вдосконалення системи збуту в маркетинговій діяльності торгівельного підприємства
Автори: Висоцька, Катерина
Грабовський, Ігор Сергійович (керівник)
Ключові слова: маркетинг
маркетинговий менеджмент
управління,організаційна структура
маркетингова служба
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Висоцька К. Вдосконалення системи збуту в маркетинговій діяльності торгівельного підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Катерина Висоцька ; керівник І. С. Грабовський. – Дніпро, 2023. – 127 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12375
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vysotska.pdf
  Restricted Access
954,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.