Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарченко, Володимир-
dc.contributor.otherМойсеєнко, Ірина Павлівна (керівник)-
dc.date.accessioned2024-04-04T07:14:23Z-
dc.date.available2024-04-04T07:14:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗахарченко В. Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства та шляхи її вдосконалення : магіст. робота : 075 Маркетинг / Володимир Захарченко ; керівник І. П. Мойсеєнко. – Дніпро, 2023. – 132 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12501-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectінструменти маркетингуuk_UA
dc.subjectканали розподілу продукціїuk_UA
dc.titleФормування маркетингової комунікаційної політики підприємства та шляхи її вдосконаленняuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zakharchenko.doc
  Restricted Access
2,3 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.