Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1250
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлімова, Олена Ігорівна-
dc.contributor.authorКлимова, Елена Игоревна-
dc.contributor.authorKlimova, Olena-
dc.date.accessioned2019-08-29T11:39:31Z-
dc.date.available2019-08-29T11:39:31Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.citationКлімова О. І. Сучасні підходи до управління бізнес-процесами на підприємстві на основі CRM-системи / О. І. Клімова // Східна Европа: економіка, бізнес та управління. - 2017. - № 7. - С. 78-83.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1250-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто еволюційні процеси впровадження СRМ-системи на підприємстві. Проаналізовано основні функції, які виконує така система. Надано характеристику основних модулів, із яких складаються сучасні системи СRМ, а також визначено їхні функції. Запропоновано низку інструментів, якими підтримується СRМ-стратегія.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрены эволюционные процессы внедрения СRМ-системы на предприятии. Проанализированы основные функции, которые выполняет такая система. Дана характеристика основных модулей, из которых состоят современные системы СRМ, а также определены их функции. Предложен ряд инструментов, которыми поддерживается СRМ-стратегия.-
dc.description.abstractEN: The paper considers evolutionary processes of implementation the Customer Relationship Management СRМ-system at the enterprise. The main functions of this system analyzed. The basic modules of modern СRМ-systems characterized, and their functions identified. A number of tools supporting СRМ-strategy proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectуправління взаємовідносинамиen_US
dc.subjectклієнтоорієнтований підхідen_US
dc.subjectлояльністьen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectобслуговуванняen_US
dc.subjectСRМ-стратегіяen_US
dc.subjectбізнесen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectуправление взаимоотношениямиen_US
dc.subjectклиентоориентированный подходen_US
dc.subjectлояльностьen_US
dc.subjectпотребительen_US
dc.subjectобслуживаниеen_US
dc.subjectСRМ-стратегияen_US
dc.subjectбизнесen_US
dc.subjectэффективностьen_US
dc.subjectrelationship managementen_US
dc.subjectcustomer-oriented approachen_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectСRМ-strategyen_US
dc.subjectbusinessen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleСучасні підходи до управління бізнес-процесами на підприємстві на основі CRM-системиen_US
dc.title.alternativeСовременные подходы к управлению бизнесс-процессами на предприятии на основе CRM-системыen_US
dc.title.alternativeModern approaches to managing business processes of the enterprise based on the CRM-systemen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klimova.pdf199,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.