Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12610
Назва: Маркетингові стратегії підприємств роздрібної торгівлі
Автори: Круглікова, Олександра
Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
маркетингова стратегія
підприємство роздрібної торгівлі
комплекс маркетингу
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Круглікова О. Маркетингові стратегії підприємств роздрібної торгівлі : магіст. робота : 075 Маркетинг / Олександра Круглікова ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2023. – 103 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12610
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kruhlikova. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
5,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Kruhlikova.pdf
  Restricted Access
10,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.