Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12658
Назва: Мерчандайзинг у діяльності торговельної організації
Автори: Легка, Аліна
Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
Ключові слова: мерчайдайзинг
маркетингова діяльність
підприємство
стратегія розвитку
стратегічний аналіз
торгівля
продукція
реклама
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Легка А. Мерчандайзинг у діяльності торговельної організації : магіст. робота : 075 Маркетинг / Аліна Легка ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2023. – 62 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12658
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lehka. Prezentatsiia.pptx
  Restricted Access
2,4 MBMicrosoft Powerpoint XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії
Lehka.pdf
  Restricted Access
550,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.