Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12691
Назва: | Корпоративні тренінгові центри – інструмент налагодження співпраці ЗВО та підприємств щодо актуалізації інтелектуального капіталу |
Інші назви: | Corporate training centers as an instrument for establishing cooperation between hei and enterprises regarding the intellectual capital update |
Автори: | Жукова, Олена Юріївна Zhukova, Оlena Канаш, Олеся Єгорівна Kanash, Olesia Парсяк, Володимир Никифорович Parsyak, Volodymyr |
Ключові слова: | economy higher education training centers dual higher education education intellectual capital enterprises економіка тренінгові центри дуальна вища освіта підприємства інтелектуальний капітал вища освіта освіти |
Дата публікації: | лют-2024 |
Видавництво: | Придніпровська державна академія будівництва та архітектури |
Бібліографічний опис: | Жукова О. Ю. Корпоративні тренінгові центри – інструмент налагодження співпраці ЗВО та підприємств щодо актуалізації інтелектуального капіталу / О. Ю. Жукова, О. Є. Канаш, В. Н. Парсяк // Економічний простір. – 2024. - № 190. - С. 204-208 |
Короткий огляд (реферат): | UK: Війна в Україні спричинила надзвичайну шкоду вітчизняним підприємствам. Від ракетних та бомбових атак постраждали або виявилися вщент зруйнованими об’єкти основного капіталу, виробничої інфраструктури. Але найголовніша проблема полягає у втратах персоналу організацій. Його треба поновлювати, а інтелектуальний капітал чинних носіїв – актуалізувати. В цьому контексті постає питання щодо налагодження плідної співпраці між закладами вищої освіти з насамперед високотехнологічними інтелектуальними бізнесами для розв’язання проблем, що постали перед ними. Де-факто, йдеться про застосування дуальних форм набуття фахових компетенцій студентами ЗВО та підвищення кваліфікації персоналом організацій. Тема не є новою для певної частини наукової спільноти, яка з тією чи іншою інтенсивністю звертається до її обговорення. Разом з тим, в наслідок таких дискусій далеко не завжди народжуються корисні пропозиції щодо методів та технологій, які б стали у пригоді відповідним стейкхолдерам. Потреба розв’язати цю задачу на прикладі корпоративного тренінгового центру склало мету цієї розвідки. EN: The war in Ukraine has caused significant damage to domestic enterprises. Missile attacks have either damaged or completely destroyed objects of fixed capital and production infrastructure. However, the most significant problem lies in the loss of personnel within these organizations. Personnel need to be restored, and its intellectual capital must be updated. In this context, the question arises about establishing cooperation between higher education institutions and, primarily, high-tech intellectual businesses to address the challenges they face. In fact, this involves implementing dual forms of acquiring professional competencies by students of universities and enhancing the qualifications of organizational personnel. This topic is not new to a certain part of the academic community, however, such discussions only sometimes result in useful proposals regarding methods and technologies that would be beneficial to the relevant stakeholders. This problem-solving on the example of a corporate training center is the purpose of our investigation. The informational basis of the research includes legislative and regulatory acts governing processes related to the implementation of dual forms of higher education, as well as numerous publications from our predecessors identified using content analysis methods of popular scientific-metric databases. Observations of the practice of training centers creation by organizations participating in the Ukrainian Maritime Cluster were used to form practical conclusions and recommendations. A series of reasons are given for why this idea arose and was implemented in practice by companies in the shipbuilding product chain. All of them have long transformed into high-tech intellectual centers, requiring the engagement of a new generation of employees who are equally proficient in engineering, information and communication tools, and management. They must unite real and artificial intelligence carriers into effective teams. It is emphasized that the advantage of training centers lies in the synergistic effect resulting from shared requirements for training profiles, high competence, and experience in developing educational plans. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12691 |
Інші ідентифікатори: | http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1486 DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-37 |
Розташовується у зібраннях: | № 190 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zhukova.pdf | 424,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.