Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетров, Дмитро-
dc.contributor.otherЄршова, Ніна Михайлівна (керівник)-
dc.date.accessioned2024-05-06T07:01:11Z-
dc.date.available2024-05-06T07:01:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПетров Д. Створення 3d шутера з використанням unreal engine 4 : магіст. робота : 122 Комп'ютерні науки / Дмитро Петров ; керівник Н. М. Єршова. – Дніпро, 2023. – 51 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12791-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.subjectUnreal Engineuk_UA
dc.subjectшутерuk_UA
dc.subjectплатформерuk_UA
dc.subject3D-середовищеuk_UA
dc.subject3D моделіuk_UA
dc.subjectтекстураuk_UA
dc.titleСтворення 3d шутера з використанням unreal engine 4uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:122 Комп'ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrov. Prezentatsiia.pptx
  Restricted Access
15,78 MBMicrosoft Powerpoint XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії
Petrov.pdf
  Restricted Access
3,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.