Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12824
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолзікова, Ганна-
dc.contributor.otherМойсеєнко, Ірина Павлівна (керівник)-
dc.date.accessioned2024-05-07T08:23:13Z-
dc.date.available2024-05-07T08:23:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПолзікова Г. Шляхи удосконалення маркетингового ціноутворення на підприємстві : магіст. робота : 075 Маркетинг / Ганна Ползікова ; керівник І. П. Мойсеєнко. – Дніпро, 2023. – 112 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12824-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectінструменти маркетингуuk_UA
dc.subjectканали розподілу продукціїuk_UA
dc.titleШляхи удосконалення маркетингового ціноутворення на підприємствіuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polzikova.doc
  Restricted Access
829 kBMicrosoft WordView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.