Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKulinich, Tetiana-
dc.contributor.authorКулініч, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-05-08T10:54:39Z-
dc.date.available2024-05-08T10:54:39Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1525-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-3-
dc.identifier.citationKulinich T. Contemporary cases of digital product assortment management in an INTERNET SHOP / T. Kulinich // Економічний простір. – 2024. - № 191. - С. 12-18uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12844-
dc.description.abstractEN: Within the outlined research, the main focus is on economic entities that operate not just as retail merchants but conduct their activities through various types of Іnternet-shops. It has been proven that effective management of their product assortment is crucial. While this process is characterized by the ability of the curated set of products or services to meet customer demand over an extended period, what is critically important is precisely the effective management of their product assortment, which distinguishes the ability of the curated set of products or services to satisfy customer demand over an extended period. According to the above, the purpose of the article is to specify and analyze contemporary cases of digital assortment management across basic types of Internet shops. Within the study, attention is drawn to the fact that digital technologies are significantly changing the paradigm of product assortment management in Internet shops and are providing new opportunities that open up a wide range of strategies and approaches in this area.uk_UA
dc.description.abstractUK: У межах окресленого дослідження основна увага зосереджена на суб’єктах господарювання, які не просто діють, як роздрібний торговець, а реалізують свою діяльність через Internet-shop різних типів. Доведено, що важливим є саме ефективне управління їх товарним асортиментом. Хоча цей процес вирізняє здатність сформованого набору продуктів або послуг задовольняти попит клієнтів протягом тривалого періоду часу, критично важливим є саме ефективне управління їх товарним асортиментом, яке вирізняє здатність сформованого набору продуктів або послуг задовольняти попит клієнтів протягом тривалого періоду часу. Відповідно до вищенаведеного, метою статті є конкретизація та аналіз сучасних кейсів цифрового управління товарним асортиментом за базовими типами Internet-shop. У межах дослідження звернено увагу на той факт, що цифрові технології суттєво змінюють парадигму управління товарним асортиментом в інтернет-магазинах та надають нові можливості, які відкривають широкий спектр стратегій та підходів у визначеній площині. Така специфіка стає все більш варіативною за змістом, за розподілом пріоритетів цільового впливу, а також за набором доступних методів та технік реалізації. Зазначимо, що цінність дослідження полягає у тому, що автор через низку кейсів з управління товарним асортиментом наводить аргументи щодо важливості індивідуалізації пропозицій для клієнтів, а також вказує на збільшення варіативності, щодо використання аналітики даних та інструментів прогнозування для більш точної ідентифікації попиту та трендів ринку. За результатами дослідження доведена важливість автоматизації рутинних завдань та експериментування з новими товарними пропозиціями, враховуючи їх прямий вплив на урізноманітнення стратегій та підходів до управління товарним асортиментом. У дослідженні підкреслюється значення активної та ефективної мультиканальної взаємодії з клієнтами, через різні комунікаційні канали. Відповідно до отриманих результатів, перспективи подальших досліджень полягають у вивченні сучасних способів оптимізації процесів автоматизації та експериментування з метою досягнення кращих результатів в управлінні асортиментом Internet-shop.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectdemanduk_UA
dc.subjectassortment planninguk_UA
dc.subjectconversionuk_UA
dc.subjectdemand forecastinguk_UA
dc.subjectmultichannel interactionuk_UA
dc.subjectмультиканальної взаємодіїuk_UA
dc.subjectпрогнозування попитуuk_UA
dc.subjectпланування асортиментуuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectконверсіяuk_UA
dc.titleContemporary cases of digital product assortment management in an INTERNET SHOPuk_UA
dc.title.alternativeСучасні кейси цифрового управління товарним асортиментом INTERNET-SHOPuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 191

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kulinich.pdf400,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.