Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12845
Назва: OKR as tool of staff efficiency improvement
Інші назви: OKР як інструмент підвищення ефективності персоналу
Автори: Naumova, Olena
Наумова, Олена Олександрівна
Kopyl, Andrii
Копил, Андрій Миколайович
Ключові слова: ОКР
КРІ
ефективність персоналу
лояльність споживачів
МВО
система управління
staff efficiency
customer loyalty
management system
Дата публікації: кві-2024
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Naumova O. OKR as tool of staff efficiency improvement / O. Naumova, A. Kopyl // Економічний простір. – 2024. - № 191. - С. 19-24
Короткий огляд (реферат): EN: The article examines the management system of setting objectives and evaluating the key results as one of the factors in improving employee satisfaction and effectiveness. The relevance of the research topic is justified by the current negative situation in the labor market of Ukraine and its continued stagnation, which negatively affects businesses. This trend requires companies to implement new tools to increase employee satisfaction and enhance employee effectiveness. This article investigates how implementing the OKR management system increases employee effectiveness. The scientific results obtained are practical proof of the direct impact of clear and understandable objective setting on employee performance, which directly influences the organization's achievement of its strategic goals. The importance of periodically evaluating and reviewing established goals and key results has been identified.
UK: У статті проведено теоретичне дослідження системи управління постановки цілей та оцінки результатів (надалі по тексту – ОКР) діяльності ппрацівників компанії – як один із факторів підвищення задоволеності та ефективності працівників. Актуальність теми дослідження обґрунтовано наявною вкрай вразливою ситуацією на ринку праці України та її триваючою стагнацією в умовах війни, що негативно позначається на діяльності вітчизняних компаній. Ця тенденція вимагає від компаній і державного сектора впровадження нових інструментів і практик для підвищення задоволеності працівників і підвищення ефективності роботи кожного окремого працівника. Метою даної статті є дослідження впливу впровадження системи управління OKР на підвищення ефективності роботи працівників на прикладі відділу продажів ТОВ «Фінансова компанія «Надія Україна» – одного з лідерів фінансового ринку України. Методологічною основою дослідження були обрані методи аналізу та синтезу, індукції та дедукції, економіко-статистичні методи, методи систематизації та узагальнення, методи опитування та експерименту. У статті проаналізовано основні засади застосування компанією ОКР, охарактеризовано принципи, яких має дотримуватися компанія задля оптимізації ефективності системи управління ОКР, здійснено порівняння методологічної основи ОКР з різноманітними системами управління, зокрема, МВО та КРІ. Отримані наукові результати полягають у доведенні на практичному прикладі закономірності прямого впливу чіткої та зрозумілої постановки цілей компанії на результати діяльності працівників, що безпосередньо впливає на досягнення компанією своїх стратегічних цілей. Визначено важливість періодичної оцінки та перегляду компанією та її працівниками встановлених цілей і ключових результатів з їх досягення. Перспективи подальших досліджень передбачають поглиблене вивчення впливу системи управління OKР на підвищення задоволеності працівників для досягнення стратегічних цілей компанії в цілому та підвищення продуктивності праці, а також дослідження особливостей впливу ОКР на підвищення лояльності споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12845
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1526
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-4
Розташовується у зібраннях:№ 191

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Naumova.pdf468,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.