Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNaumova, Olena-
dc.contributor.authorНаумова, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorKopyl, Andrii-
dc.contributor.authorКопил, Андрій Миколайович-
dc.date.accessioned2024-05-08T11:06:14Z-
dc.date.available2024-05-08T11:06:14Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1526-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-4-
dc.identifier.citationNaumova O. OKR as tool of staff efficiency improvement / O. Naumova, A. Kopyl // Економічний простір. – 2024. - № 191. - С. 19-24uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12845-
dc.description.abstractEN: The article examines the management system of setting objectives and evaluating the key results as one of the factors in improving employee satisfaction and effectiveness. The relevance of the research topic is justified by the current negative situation in the labor market of Ukraine and its continued stagnation, which negatively affects businesses. This trend requires companies to implement new tools to increase employee satisfaction and enhance employee effectiveness. This article investigates how implementing the OKR management system increases employee effectiveness. The scientific results obtained are practical proof of the direct impact of clear and understandable objective setting on employee performance, which directly influences the organization's achievement of its strategic goals. The importance of periodically evaluating and reviewing established goals and key results has been identified.uk_UA
dc.description.abstractUK: У статті проведено теоретичне дослідження системи управління постановки цілей та оцінки результатів (надалі по тексту – ОКР) діяльності ппрацівників компанії – як один із факторів підвищення задоволеності та ефективності працівників. Актуальність теми дослідження обґрунтовано наявною вкрай вразливою ситуацією на ринку праці України та її триваючою стагнацією в умовах війни, що негативно позначається на діяльності вітчизняних компаній. Ця тенденція вимагає від компаній і державного сектора впровадження нових інструментів і практик для підвищення задоволеності працівників і підвищення ефективності роботи кожного окремого працівника. Метою даної статті є дослідження впливу впровадження системи управління OKР на підвищення ефективності роботи працівників на прикладі відділу продажів ТОВ «Фінансова компанія «Надія Україна» – одного з лідерів фінансового ринку України. Методологічною основою дослідження були обрані методи аналізу та синтезу, індукції та дедукції, економіко-статистичні методи, методи систематизації та узагальнення, методи опитування та експерименту. У статті проаналізовано основні засади застосування компанією ОКР, охарактеризовано принципи, яких має дотримуватися компанія задля оптимізації ефективності системи управління ОКР, здійснено порівняння методологічної основи ОКР з різноманітними системами управління, зокрема, МВО та КРІ. Отримані наукові результати полягають у доведенні на практичному прикладі закономірності прямого впливу чіткої та зрозумілої постановки цілей компанії на результати діяльності працівників, що безпосередньо впливає на досягнення компанією своїх стратегічних цілей. Визначено важливість періодичної оцінки та перегляду компанією та її працівниками встановлених цілей і ключових результатів з їх досягення. Перспективи подальших досліджень передбачають поглиблене вивчення впливу системи управління OKР на підвищення задоволеності працівників для досягнення стратегічних цілей компанії в цілому та підвищення продуктивності праці, а також дослідження особливостей впливу ОКР на підвищення лояльності споживачів.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectОКРuk_UA
dc.subjectКРІuk_UA
dc.subjectефективність персоналуuk_UA
dc.subjectлояльність споживачівuk_UA
dc.subjectМВОuk_UA
dc.subjectсистема управлінняuk_UA
dc.subjectstaff efficiencyuk_UA
dc.subjectcustomer loyaltyuk_UA
dc.subjectmanagement systemuk_UA
dc.titleOKR as tool of staff efficiency improvementuk_UA
dc.title.alternativeOKР як інструмент підвищення ефективності персоналуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 191

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Naumova.pdf468,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.