Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1286
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисиця, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorЛисица, Надежда Михайловна-
dc.contributor.authorLysytsia, Nadiia-
dc.contributor.authorВойтович, Надія Геннадіївна-
dc.contributor.authorВойтович, Надежда Геннадьевна-
dc.contributor.authorVoitovych, Nadiia-
dc.date.accessioned2019-09-05T07:56:09Z-
dc.date.available2019-09-05T07:56:09Z-
dc.date.issued2017-02-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/6_2017/21.pdf-
dc.identifier.citationЛисиця Н. М. Залученість персоналу підприємства у процес формування соціально-трудових відносин / Н. М. Лисиця, Н. Г. Войтович // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 6. – С. 106-113.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1286-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто теоретичні основи розуміння поняття «залученість персоналу» як напрямку управління персоналом підприємства, визначене поняття «залученість» та фактори, що впливають на підвищення рівня залученості працівників для забезпечення ефективності праці та бізнес-результатів підприємства, визначені основні характеристики залученості персоналу, внесено пропозиції щодо розвитку залученості персоналу в сфері фінансового обслуговування.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрены теоретические основы относительно понятия «вовлеченность персонала» как направления управления персоналом предприятия, определено понятие «вовлеченность» и факторы, влияющие на повышение уровня вовлеченности персонала для обеспечения эффективности работы и бизнес-результатов предприятия, определены основные характеристики вовлеченности персонала, внесены предложения по развитию вовлеченности персонала в сфере финансового обслуживан-
dc.description.abstractEN: The article considers the theoretical foundations on the concept of «employee engagement» as areas of personnel management in the enterprise, defines the notion of «engagement» and the factors influencing the increase in the level of engagement of staff to ensure operational efficiency and business results of the company, the main features of employee engagement, the proposals for the development of employee engagement in financial services.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectперсоналen_US
dc.subjectзалученість персоналуen_US
dc.subjectлояльність персоналуen_US
dc.subjectзадоволеність персоналуen_US
dc.subjectрівень залученостіen_US
dc.subjectнавчання персоналуen_US
dc.subjectвовлеченность персоналаen_US
dc.subjectлояльность персоналаen_US
dc.subjectудовлетворенность персоналаen_US
dc.subjectуровень вовлеченностиen_US
dc.subjectобучение персоналаen_US
dc.subjectpersonnelen_US
dc.subjectpersonnel involvementen_US
dc.subjectstaff loyaltyen_US
dc.subjectstaff satisfactionen_US
dc.subjectlevel of involvementen_US
dc.subjectstaf trainingen_US
dc.titleЗалученість персоналу підприємства у процес формування соціально-трудових відносинen_US
dc.title.alternativeВовлеченность персонала предприятия в процесс формирования социально-трудових отношенийen_US
dc.title.alternativeThe involvement of enterprise personnel in the process of formation of social-labor relationsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 1 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lysytsia.pdf343,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.