Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаров, Микола-
dc.contributor.otherСвічкар, Наталія Михайлівна (керівник)-
dc.date.accessioned2024-05-15T08:13:47Z-
dc.date.available2024-05-15T08:13:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтаров М. Розробка маркетингової стратегії розвитку ТОВ «Інтеркерама» на українському ринку будівельних матеріалів : магіст. робота : 075 Маркетинг / Микола Старов ; керівник Н. М. Свічкар. – Дніпро, 2023. – 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12953-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.subjectкерамічна галузьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectринок будівельних матеріалівuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії розвитку ТОВ «Інтеркерама» на українському ринку будівельних матеріалівuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Starov. Prezentatsiia.pptx
  Restricted Access
11,89 MBMicrosoft Powerpoint XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії
Starov.docx
  Restricted Access
7,05 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.