Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12961
Назва: Прямий маркетинг та його ефективність на прикладі ТОВ «Фрегат»
Автори: Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
Сумський, Микита
Ключові слова: прямий маркетинг
реклама
особистий продаж
індивідуальні довгострокові взаємовідносини
споживач
компанія
галузь інтернет-провайдера
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Сумський М. Прямий маркетинг та його ефективність на прикладі ТОВ «Фрегат» : магіст. робота : 075 Маркетинг / Микита Сумський ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2023. – 57 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12961
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sumskyi. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
4,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Sumskyi.pdf
  Restricted Access
789,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.