Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1307
Назва: Туризм як стратегічний мультиплікатор розвитку готельно-ресторанного бізнесу
Інші назви: Туризм как стратегический мультипликатор развития гостинично-ресторанного бизнеса
Tourism as a strategic multiplier of hotel and restaurant business development
Автори: Орленко, Олена Владиславівна
Орленко, Елена Владиславовна
Orlenko, Olena
Ключові слова: мультиплікатор
готельно-ресторанний бізнес
туризм
інвестиційна політика
зайнятість
мультипликатор,
гостинично-ресторанний бизнес
туризм
инвестиционная политика
занятость
multiplier
hotel and restaurant business
tourism
investment policy
employment
Дата публікації: гру-2016
Бібліографічний опис: Орленко О. В. Туризм як стратегічний мультиплікатор розвитку готельно-ресторанного бізнесу / О. В. Орленко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 86-89.
Короткий огляд (реферат): UK: Стаття присвячена аналізу ефективності туристичного мультиплікатора як показника економічного впливу туризму і можливості його застосування для оцінки економічного вкладу в розвиток готельно-ресторанного бізнесу. Туристичний мультиплікатор також є індикатором результатів економічної діяльності готельної та ресторанної галузі й короткострокових економічних ефектів, викликаних змінами рівня розвитку туризму.
RU: Статья посвящена анализу эффективности туристского мультипликатора как показателя экономического влияния туризма и возможности его применения для оценки экономического вклада в развитие гостинично-ресторанного бизнеса. Туристский мультипликатор также является индикатором результатов экономической деятельности гостиничной и ресторанной отрасли и краткосрочных экономических эффектов, вызванных изменениями уровня развития туризма.
EN: The article deals with the analysis of the efficiency of a tourist multiplier as a factor of economic influence of tourism and possibilities of its use for the evaluation of economic contribution to the development of hotel and restaurant business. A tourist multiplier is also an indicator of the results of economic activity of hotel and restaurant industry and short-term economic benefits caused by changes in the tourism development level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1307
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/16.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orlenko.pdf214,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.