Please use this identifier to cite or link to this item:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13079
Title: | Аналіз фінансової ефективності світової авіаційної індустрії |
Other Titles: | Analysis of the financial efficiency of the global aviation industry |
Authors: | Пугін, О. В. Puhin, Oleksandr |
Keywords: | aviation industry passenger traffic transport passenger transportation finance economy пасажиропотік авіаційна індустрія фінанси пасажирські перевезення економіка транспорт |
Issue Date: | Apr-2024 |
Publisher: | Придніпровська державна академія будівництва та архітектури |
Citation: | Пугін О. В. Аналіз фінансової ефективності світової авіаційної індустрії / О. В. Пугін // Економічний простір. – 2024. - № 191. - С. 114-119 |
Abstract: | UK: У статті розглядаються фінансові аспекти світової авіаційної галузі, яка поступово оговтується від наслідків COVID-19. Також досліджується вплив економічної нестабільності на пасажирські перевезення та стратегії авіакомпаній щодо адаптації до нових ринкових умов. Проаналізовано роль державних програм та фінансової підтримки у відновленні авіаційної галузі та шляхи оптимізації цих заходів. За оцінками, у 2023 році пасажиро-кілометраж (RPK) досягнув лише 94,1% від попереднього докризового рівня. Обсяги авіаперевезень вже перевищили рівень 2019 року і, як очікується, залишатимуться високими завдяки активній світовій торгівлі. Прогнозується, що чисті збитки галузі зменшаться, перетворившись на чистий прибуток у розмірі $23,3 млрд до початку 2024 року. Авіакомпанії скоротили витрати на 31% у 2021 році порівняно з 2019 роком, але зі збільшенням пасажиропотоку вони знову стикаються зі зростанням витрат. З 2019 року уряди країн світу витратили $243 млрд на підтримку авіакомпаній. Високий попит на авіаперевезення продовжував стимулювати відновлення ринку у 2023 році, коли він зріс на 36,9% порівняно з попереднім роком. Обсяг перевезень досяг 94,1% від рівня 2019 року. Пропозиція місць дещо перевищила попит, в результаті чого коефіцієнт завантаження склав 82,3%. Різні регіони переживають відновлення по-різному. Найшвидше відновлюється Північна Америка, де зростає регіональний трафік і відновлюються міжконтинентальні маршрути. Європа відновлюється помірними темпами, в той час як Азійсько-Тихоокеанський регіон, зокрема Китай, демонструє стабільний попит. Близький Схід стикається з перешкодами через обмеженість внутрішніх ринків, що ускладнює повне відновлення. Латинська Америка та Африка стикаються з внутрішніми проблемами, такими як реструктуризація авіакомпаній і повільне зростання пасажиропотоку. Хоча галузь продовжує прогресувати, прогнозується, що повне відновлення до допандемічного рівня може бути досягнуто не раніше 2024 року.Крім фінансових та операційних викликів, авіакомпанії зосереджуються на ініціативах зі сталого розвитку. Перехід на більш економічні літаки, інвестиції у стале авіаційне паливо (SAF) [6] та зусилля зі скорочення викидів вуглецю є ключовими для відновлення галузі. Уряди та зацікавлені сторони співпрацюють для досягнення кліматичних цілей, включаючи нульові викиди до 2050 року. EN: The article examines the financial aspects of the global aviation industry, which is gradually recovering from the impact of COVID-19. It also examines the impact of economic instability on passenger traffic and airlines' strategies for adapting to new market conditions. The role of government programmes and financial support in the recovery of the aviation industry and ways to optimise these measures are analysed. Estimates suggest that in 2023, passenger kilometres (RPK) will reach only 94.1% of the previous pre-crisis level. Air traffic volumes have already exceeded 2019 levels and are expected to remain high, supported by strong global trade. The industry's net losses are projected to decrease, turning into a net profit of $23.3 billion by early 2024. Airlines cut costs by 31% in 2021 compared to 2019, but as passenger traffic increases, they are facing rising costs again. Since 2019, global governments have spent $243 billion to support airlines. Strong demand for air travel continued to drive the market recovery in 2023, with growth of 36.9% year-on-year. Traffic reached 94.1% of the 2019 level. Seat supply slightly exceeded demand, resulting in a load factor of 82.3%. Different regions are experiencing the recovery in different ways. North America is showing the fastest recovery, with regional traffic growing and intercontinental routes resuming. Europe is recovering moderately, while Asia-Pacific, particularly China, is showing stable demand. The Middle East is facing obstacles due to limited domestic markets, making it difficult to fully recover. Latin America and Africa are facing internal challenges such as airline restructuring and slow passenger growth. While the industry continues to make progress, it is forecast that a full recovery to pre-pandemic levels may not be achieved until 2024. In addition to financial and operational challenges, airlines are focusing on sustainability initiatives. The transition to more fuel-efficient aircraft, investments in sustainable aviation fuel (SAF), and efforts to reduce carbon emissions are central to the industry's recovery. Governments and stakeholders are collaborating to meet climate targets, including net-zero emissions by 2050. |
URI: | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13079 |
Other Identifiers: | http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1542 DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-20 |
Appears in Collections: | № 191 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.