Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1307
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрленко, Олена Владиславівна-
dc.contributor.authorОрленко, Елена Владиславовна-
dc.contributor.authorOrlenko, Olena-
dc.date.accessioned2019-09-09T12:07:11Z-
dc.date.available2019-09-09T12:07:11Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/16.pdf-
dc.identifier.citationОрленко О. В. Туризм як стратегічний мультиплікатор розвитку готельно-ресторанного бізнесу / О. В. Орленко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 86-89.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1307-
dc.description.abstractUK: Стаття присвячена аналізу ефективності туристичного мультиплікатора як показника економічного впливу туризму і можливості його застосування для оцінки економічного вкладу в розвиток готельно-ресторанного бізнесу. Туристичний мультиплікатор також є індикатором результатів економічної діяльності готельної та ресторанної галузі й короткострокових економічних ефектів, викликаних змінами рівня розвитку туризму.en_US
dc.description.abstractRU: Статья посвящена анализу эффективности туристского мультипликатора как показателя экономического влияния туризма и возможности его применения для оценки экономического вклада в развитие гостинично-ресторанного бизнеса. Туристский мультипликатор также является индикатором результатов экономической деятельности гостиничной и ресторанной отрасли и краткосрочных экономических эффектов, вызванных изменениями уровня развития туризма.-
dc.description.abstractEN: The article deals with the analysis of the efficiency of a tourist multiplier as a factor of economic influence of tourism and possibilities of its use for the evaluation of economic contribution to the development of hotel and restaurant business. A tourist multiplier is also an indicator of the results of economic activity of hotel and restaurant industry and short-term economic benefits caused by changes in the tourism development level.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмультиплікаторen_US
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectінвестиційна політикаen_US
dc.subjectзайнятістьen_US
dc.subjectмультипликатор,en_US
dc.subjectгостинично-ресторанний бизнесen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectинвестиционная политикаen_US
dc.subjectзанятостьen_US
dc.subjectmultiplieren_US
dc.subjecthotel and restaurant businessen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectinvestment policyen_US
dc.subjectemploymenten_US
dc.titleТуризм як стратегічний мультиплікатор розвитку готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.title.alternativeТуризм как стратегический мультипликатор развития гостинично-ресторанного бизнесаen_US
dc.title.alternativeTourism as a strategic multiplier of hotel and restaurant business developmenten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orlenko.pdf214,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.