Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1309
Title: Удосконалення стратегічного управління аграрних підприємств на засадах планування, маркетингу та конкурентних переваг
Other Titles: Усовершенствование стратегического управления аграрных предприятий на основах планирования, маркетинга и конкурентных преимуществ
Improvement of strategic management of agrarian enterprises on the basis of planning, marketing and competitive advantages
Authors: Постол, Анатолій Анатолійович
Постол, Анатолий Анатольевич
Postol Anatolii, Anatolii
Keywords: аграрні підприємства
стратегічне управління
чинники
зовнішнє середовище
стратегічне планування
ресурси
маркетинг
конкурентоспроможність
аграрные предприятия
стратегическое управление
факторы
внешняя среда
стратегическое планирование
ресурсы
конкурентоспособность
agricultural enterprises
strategic management
factors
external environment
strategic planning
resources
marketing
competitiveness
Issue Date: Mar-2017
Citation: Постол А. А. Удосконалення стратегічного управління аграрних підприємств на засадах планування, маркетингу та конкурентних переваг / А. А. Постол // Східна Европа: економіка, бізнес та управління. - 2017. - № 7. - С. 135-139.
Abstract: UK: У статті виявлено особливості, виклики та ризики функціонування аграрних підприємств в умовах загострення конкурентної боротьби на аграрних ринках. Визначено необхідність стратегічного управління їх розвитком та удосконалення його технологій. Їх складовими розроблено стратегічне планування, маркетинг, врахування конкурентних переваг. Обґрунтовано, що управлінські стратегії мають стосуватися не тільки виробничих, але й соціальних та екологічних аспектів розвитку підприємств агросфери.
RU: В статье выявлены особенности, вызовы и риски функционирования аграрных предприятий в условиях обострения конкурентной борьбы на аграрных рынках. Определена необходимость стратегического управления их развитием и совершенствования его технологий. Их составляющими разработаны стратегическое планирование, маркетинг, учет конкурентных преимуществ. Обосновано, что управленче- ские стратегии должны касаться не только производственных, но и социальных и экологических аспектов развития предприятий аграрной сферы.
EN: The peculiarities, the challenges and risks of functioning of agrarian enterprises in the conditions of competition in agricultural markets in the article. The necessity of strategic management of their development and the improvement of its technology. Their components developed strategic planning, marketing, accounting, and competitive advantage. It is proved that management strategies need to address not only production, but also social and environmental aspects of enterprises development of agrarian sphere.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1309
Appears in Collections:№ 2 (7)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Postol.pdf184,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.