Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМальчик, Мар'яна Василівна-
dc.contributor.authorMalchyk, Mariana-
dc.contributor.authorВасилів, В. В.-
dc.contributor.authorVasyliv, Volodymyr-
dc.date.accessioned2024-06-11T11:22:31Z-
dc.date.available2024-06-11T11:22:31Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1538-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-15-
dc.identifier.citationМальчик М. В. Сучасні проблеми формування конкурентних переваг вітчизняними промисловими підприємствами / М. В. Мальчик, В. В. Василів // Економічний простір. – 2024. - № 191. - С. 81-86uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13144-
dc.description.abstractUK: Формування конкурентних переваг вітчизняними промисловими підприємствами є процесом, що передбачає створення або коригування цінності, яка не просто повинна відрізнятися від тих, що пропонують конкуренти. Вона повинна бути значущою для споживачів і важко копіюватися. Враховуючи комплексний характер формування конкурентних переваг, він має охоплювати ряд підходів, дія яких має забезпечити процеси успішнішого проникнення на ринки, стійке функціонування та зростання на ринку. Ефективний формат окреслених процесів можливий лише за своєчасного розпізнання та розв'язання проблем, які здатні завадити їх реалізації. Відтак, стаття спрямована на ідентифікацію сучасних проблем формування конкурентних переваг вітчизняними промисловими підприємствами. Доведено, що динамічний характер формування конкурентних переваг вітчизняними промисловими підприємствами пов’язаний з рядом проблем, серед яких швидкий темп зміни технологій, зміни в попиті, зміни в конкурентному оточенні, зміни регуляторної та законодавчої бази; глобалізація.uk_UA
dc.description.abstractEN: The fact is demonstrated that the formation of competitive advantages by domestic industrial enterprises is a dynamic process, involving the creation or adjustment of unique value propositions that not only differ from those of competitors in the market but are also significant to consumers and difficult to replicate. Given the comprehensive nature of competitive advantage formation, it should encompass a range of strategies and approaches (such as product innovation, efficient production, process management enhancement, brand development, and others), the actions of which are intended to ensure successful market penetration, sustainable operation, and market growth. The proper format of the outlined process is achievable through timely recognition and resolution of issues that could hinder the viability and success of the manufacturing enterprise in the long term. Therefore, the article aims to identify contemporary challenges in competitive advantage formation by domestic industrial enterprises. Various research methods can be used to achieve this goal, including analysis of existing theories, empirical studies, case studies, surveys, and more. The research findings confirm that the dynamic nature of competitive advantage formation by domestic industrial enterprises is associated with several challenges, including rapid technological advancements, shifts in demand, changes in the competitive landscape, alterations in regulatory and legislative frameworks, and globalization. It is demonstrated that to address these challenges in the formation of competitive advantages, domestic industrial enterprises must continuously monitor market conditions, ensure flexibility, and have the ability to quickly respond to changes. The results of such research could serve as a basis for developing recommendations and strategies for enterprises aiming to enhance their competitiveness. Furthermore, the prospects for further research lie in the development of approaches to innovation management strategies, studying the impact of globalization on the competitive struggle of domestic enterprises, analyzing the relationship between technological changes and competitiveness, and examining market conditions.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectefficiency standardsuk_UA
dc.subjectmarket positioninguk_UA
dc.subjectproduct enhancementuk_UA
dc.subjectproduct qualityuk_UA
dc.subjectecological cleanlinessuk_UA
dc.subjectстандартам ефективностіuk_UA
dc.subjectякість продукціїuk_UA
dc.subjectпозиція на ринкуuk_UA
dc.subjectекологічна чистотаuk_UA
dc.subjectвдосконалення продукціїuk_UA
dc.titleСучасні проблеми формування конкурентних переваг вітчизняними промисловими підприємствамиuk_UA
dc.title.alternativeContemporary issues in forming competitive advantages by domestic industrial enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 191

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malchyk.pdf389,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.