Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабух, Ілона Борисівна-
dc.contributor.authorBabukh, Ilona-
dc.contributor.author‪Фень ‬, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorFen, Kateryna-
dc.date.accessioned2024-06-26T11:11:31Z-
dc.date.available2024-06-26T11:11:31Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1566-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-46-
dc.identifier.citationБабух І. Б. Ціноутворення як складова маркетингового аналізу: сучасні підходи / І. Б. Бабух, К. С. ‪Фень ‬// Економічний простір. – 2024. - № 191. - С. 280-284uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13266-
dc.description.abstractUK: У сучасних ринкових умовах багато підприємств переконані, що рішення щодо ціноутворення мають бути під пильним контролем вищого керівництва, оскільки від їх правильного застосування залежать численні аспекти виробничої діяльності. Однак, часто через нестабільність української економіки, такі рішення мають не стратегічний, а оперативний характер. Іноді ціни формуються спонтанно, без глибокого аналізу наслідків такого ціноутворення. Потреба у вдосконаленні методологічних основ ціноутворення в умовах ринкових коливань, посилення конкуренції та боротьби товаровиробників за увагу і прихильність споживачів визначили вибір теми цієї статті. Виходячи з цього, необхідно вирішити наступні завдання: провести теоретичний аналіз ціни як економічної категорії в ринковій економіці; дослідити вплив політики ціноутворення на доходи компанії; а також розробити підходи до формування маркетинг-орієнтованих цін.uk_UA
dc.description.abstractEN: In today's market conditions, many enterprises are convinced that pricing decisions must be closely monitored by top management, as numerous aspects of production depend on their correct application. However, often due to the instability of the Ukrainian economy, such decisions are not strategic, but operational in nature. Sometimes prices are formed spontaneously, without a deep analysis of the consequences of such pricing. The need to improve the methodological foundations of pricing in conditions of market fluctuations, increased competition and the struggle of product manufacturers for the attention and affection of consumers determined the choice of the topic of this article. Based on this, it is necessary to solve the following tasks: conduct a theoretical analysis of the price as an economic category in the market economy; to investigate the impact of the pricing policy on the company's revenues; and also develop approaches to the formation of marketing-oriented prices. In Ukraine, in the conditions of a market economy, the value of pricing is becoming more and more important. Increasing competition in the market forces enterprises to constantly reduce the prices of their goods and services, while at the same time increasing the quality of products. However, studies show that enterprises pay insufficient attention to the management of pricing processes and their analysis. Usually, prices are determined on the basis of supply and demand in the market, without taking into account other factors and changes in the environment. Marketing pricing is implemented through marketing pricing strategies and is based on specific methods of marketing pricing policy, so it should be considered only in the context of the overall strategy of the firm. The practical importance of issues of price policy, market conditions and innovative approaches to the formation of enterprise pricing, as well as their insufficient analysis in domestic economic literature, determined the choice of the topic of our research.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectpricing methodsuk_UA
dc.subjectpricing approachesuk_UA
dc.subjectpricinguk_UA
dc.subjectcreative economyuk_UA
dc.subjectmarketing-oriented pricesuk_UA
dc.subjectrisksuk_UA
dc.subjectmarketing analysisuk_UA
dc.subjectпідходи до ціноутворенняuk_UA
dc.subjectметоди ціноутворенняuk_UA
dc.subjectмаркетинг-орієнтовані ціниuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкреативна економікаuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.titleЦіноутворення як складова маркетингового аналізу: сучасні підходиuk_UA
dc.title.alternativePricing as a component of marketing analysis: modern approachesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 191

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babukh.pdf386,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.