Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшенко, Наталя Валентинівна-
dc.contributor.authorУшенко, Наталья Валентиновна-
dc.contributor.authorUshenko, Natalia-
dc.date.accessioned2019-09-11T08:33:15Z-
dc.date.available2019-09-11T08:33:15Z-
dc.date.issued2017-02-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/6_2017/28.pdf-
dc.identifier.citationУшенко Н. В. Неперервна освіта для інтелектуальної економіки: формальний та неформальний сегмент / Н. В. Ушенко // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 6. – С. 147-153.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1327-
dc.description.abstractUK: У статті охарактеризовано базис функціонування інтелектуальної економіки. Представлено концептуальні положення інтелектуалізації у відтворенні людського капіталу на макрорівні. Акцентовано увагу на ролі та взаємозв’язку форм неперервної освіти у контексті сучасних запитів кадрового забезпечення інтелектуальної економіки. Узагальнено ключові компетенції для сучасності з позицій загальноєвропейської освітньої політики, роботодавців та вчених. Визначено тенденції функціонування формальної та неформальної освіти як сегментів національного ринку освітніх послуг.en_US
dc.description.abstractRU: В статье охарактеризовано базис функционирования интеллектуальной экономики. Представлены концептуальные положения интеллектуализации в воспроизводстве человеческого капитала на макроуровне. Акцентировано внимание на роли и взаимосвязи форм непрерывного образования в контексте современного запроса кадрового обеспечения интеллектуальной экономики. Обобщено ключевые компетенции для современности с позиций общеевропейской образовательной политики, работодателей и ученых. Определены тенденции функционирования формального и неформального образования как сегментов национального рынка образовательных услуг.-
dc.description.abstractEN: The article describes the basis of functioning of the intellectual economy. The conceptual provisions of intellectualization in the reproduction of human capital at the macro level are presented. The emphasis is placed on the role and interconnection of forms of continuing education in the context of the current demands of staffing of the intellectual economy. General key competencies for today from the standpoint of European education policy, employers and academics are summarized. The tendencies of formal and informal education functioning as segments of the national market of educational services are determined.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectінтелектуальна економікаen_US
dc.subjectнеперервна освітаen_US
dc.subjectформальна освітаen_US
dc.subjectнеформальна освітаen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectлюдський капіталen_US
dc.subjectінтелектуалізаціяen_US
dc.subjectкапіталізаціяen_US
dc.subjectинтеллектуальная экономикаen_US
dc.subjectнепрерывное образованиеen_US
dc.subjectформальное образованиеen_US
dc.subjectнеформальное образованиеen_US
dc.subjectинновацииen_US
dc.subjectчеловеческий капиталen_US
dc.subjectинтеллектуализацияen_US
dc.subjectкапитализацияen_US
dc.subjectintellectual economyen_US
dc.subjectcontinuous educationen_US
dc.subjectformal educationen_US
dc.subjectinformal educationen_US
dc.subjectinnovationsen_US
dc.subjecthuman capitalen_US
dc.subjectintellectualizationen_US
dc.subjectcapitalizationen_US
dc.titleНеперервна освіта для інтелектуальної економіки: формальний та неформальний сегментen_US
dc.title.alternativeНепрерывное образовани для интеллектуальной экономики: формальный и неформальный сегментen_US
dc.title.alternativeContinuing education for the intellectual economy: a formal and informal segmenten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 1 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ushenko.pdf278,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.