Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧкан, Анна Сергіївна-
dc.contributor.authorЧкан, Анна Сергеевна-
dc.contributor.authorChkan, Anna-
dc.contributor.authorХарлан, О. С.-
dc.contributor.authorХарлан, О. С.-
dc.contributor.authorKharlan, O.-
dc.contributor.authorМіщенко, О. В.-
dc.contributor.authorМищенко, О. В.-
dc.contributor.authorMishchenko, O.-
dc.date.accessioned2019-09-11T08:38:48Z-
dc.date.available2019-09-11T08:38:48Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/18.pdf-
dc.identifier.citationЧкан А. С. Антикризові інструменти збільшення продажів у фармацевтичному бізнесі / А. С. Чкан, О. С. Харлан, О. В. Міщенко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 96-100.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1328-
dc.description.abstractUK: У статті здійснено аналіз фармацевтичного ринку, узагальнено причини, що мають деструктивний вплив на діяльність його учасників. Розроблено найбільш оптимальні заходи з активізації збутової діяль- ності фармацевтичних підприємств для мінімізації затрат та максимізації прибутків у кризових економічних умовах: товарний брендинг, HR-брендинг, обґрунтована цінова політика, промоційна діяльність.en_US
dc.description.abstractRU: В статье проанализировано состояние фармацевтического рынка, обобщены причины, которые оказывают деструктивное влияние на деятельность его участников. Разработаны наиболее оптимальные мероприятия по активизации сбытовой деятельности фармацевтических предпрятий для минимизации затрат и аксимизации прибыли в кризисных экономических условиях: товарный брендинг, HR-брендинг, обоснованная ценовая политика, промо-кампания.-
dc.description.abstractEN: The article is dedicated to the analysis of farmaceutical market, generalization of the reasons influencing the activity of its participants. The issues of the most optimal arrangements on farmaceutical enterprises' sales enhancement targeted at expenses minimization and incomes maximization under the conditions of economical crisis are being touched and developed: goods branding, HR-branding, justified price policy, promotional activities.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectфармацевтичний ринокen_US
dc.subjectпромоційна активністьen_US
dc.subjectHR-брендингen_US
dc.subjectрейтинг привабливостіen_US
dc.subjectцінова політикаen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectфармацевтический рынокen_US
dc.subjectпромо-кампанияen_US
dc.subjectрейтинг привлекательностиen_US
dc.subjectценовая политикаen_US
dc.subjectстратегияen_US
dc.subjectfarmaceutical marketen_US
dc.subjectpromotional activityen_US
dc.subjectHR-brandingen_US
dc.subjectrating of attractivenessen_US
dc.subjectpricing policyen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.titleАнтикризові інструменти збільшення продажів у фармацевтичному бізнесіen_US
dc.title.alternativeАнтикризисные инструменты увеличения продаж в фармацевтическом бизнесеen_US
dc.title.alternativeAnti-crisis tools of increase in sales in pharmaceutical businessen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chkan.pdf269 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.