Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13381
Назва: Маркетингове дослідження ринку нерухомості для оцінювання вартості торговельного центру у м. Дніпро
Автори: Гайдарь, Владислав
Ползікова, Ганна Володимирівна (керівник)
Ключові слова: девелопмент нерухомості
маркетингові дослідження
нерухоме майно
методи оцінки нерухомості
коефіцієнти коригування
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Гайдарь В. Маркетингове дослідження ринку нерухомості для оцінювання вартості торговельного центру у м. Дніпро : магіст. робота : 192 Будівництво та цивільна інженерія / Владислав Гайдарь ; керівник Г. В. Ползікова. – Дніпро, 2024. – 137 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13381
Розташовується у зібраннях:192 Будівництво та цивільна інженерія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Haidar.docx
  Restricted Access
9,88 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.