Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1339
Title: Формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг
Other Titles: Формирование поведенческих моделей субъектов рыночных отношений для получения постоянных конкурентных преимуществ
Formation of behavioral subjects of market relations for a sustainable competitive advantage
Authors: Закревська, Людмила Миколаївна
Закревская, Людмила Николаевна
Zakrevska, Liudmyla
Keywords: поведінкова економіка
модель поведінки
нераціональна поведінка
конкурентна перевага
суб’єкти ринку
поведенческая экономика
модель поведения
нерациональное поведение
конкурентное преимущество
субъекты рынка
behavioral economics
behavior
irrational behavior
competitive advantage
market actors
Issue Date: May-2017
Citation: Закревська Л. М. Формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг / Л. М. Закревська // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 8. – С. 127-132.
Abstract: UK: Статтю присвячено питанням формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг. Визначено основні складові елементи, що формують вибір поведінкової моделі споживача. Узагальнено основні складники, що формують вибір поведінкової моделі виробника. За допомогою методу плинної середньої, врахувавши корисність для споживача, спрогнозовано обсяги реалізації ігристого вина КЗШВ «Столичний» на наступні чотири місяці.
RU: Статья посвящена вопросам формирования поведенческих моделей субъектов рыночных отношений для получения устойчивых конкурентных преимуществ. Определены основные составляющие элементы, формирующие выбор поведенческой модели потребителя. Обобщены основные составляющие, которые формируют выбор поведенческой модели производителя. С помощью метода текучей средней, учитывая полезность для потребителя, спрогнозированы объемы реализации игристого вина КЗШВ «Столичный» на следующие четыре месяца
EN: Article is devoted to the formation of behavioral patterns of market economy to gain sustainable competitive advantage. The main components that shape consumer choices behavioral model. Overview main components that shape behavioral choice model producer. By means of the fluid medium, taking into account the benefits for the consumer, predicted sales of sparkling wine KFSW «Stolichniy» for the next 4 months.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1339
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/8_2017/24.pdf
Appears in Collections:№ 3 (8)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zakrevska.pdf688,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.